Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Bİ BAKARMISIN YAKIŞIKLI. EVET SANA DEDİM.

Reklam/Sponsor


#1

http://www.strawpoll.me/12193799
Cevapla

#2

açmadan söylüyorum karı çıkabilir
Cevapla

#3

THAT'S ALL.

o04BD2.png
Cevapla

#4

wasterin komuta bu kelimelerin anlamını açıklarmısın ykşıklı
Cevapla

#5

-1 yemesi gerekirken komuta gecirilmeye zorlanması garip Big Grin
Cevapla

#6

-1 yemesi bence gerekmez bu yaptığı büyük cesaret örneği ayrıca kom ldr yrdmcsı olduğu süreç boyunca görevini çok güzel tamamlamıştı zaten açıklamasındada anlatmış ben wasterini kerem reyiz olarak tanıdım öylede tanımaya devam edicem. Bu konudan dolayıda üstüne fazla gitmeyin
Cevapla

#7

Ben hala inanmiyorum wasterine bence yoruldugu icin kimlikte sahtecilik falan yapmistir
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
İlk başlığı açayım dedim konuyu başlatan White
5 Cevap - 7,318 Okunma
23-09-2018, Saat: 22:21
Son Yorum: Mind
Okan abi bakarmısın konuyu başlatan Domates'
2 Cevap - 2,615 Okunma
09-05-2017, Saat: 19:33
Son Yorum: relre
28-10-2016, Saat: 20:28
Son Yorum: PrinceofKnights



Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi