Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Rüya takımı

Reklam/Sponsor


#1

Rüya takımının iyice bokunu çıkardınız eskiden doğru düzgün oynayıp kredi için bile bile adam vurmayıp küfür etmeyip güzelce oynardık şimdi herkez free atıyor kredi için ve küfürler havada yağışıyor ve çoğu kaptanı bişi sanıp alan komutcular yüzüne kaptanlar ilgilenemeyip gag atmıyor mslotlar zaten uyuyor. Ya rüya takımı artık yasaklansın ya da rüya takımına bi sınır koyun bu aralar hergün yapmaya başladılar sonu böle devam ederse daha kötü olucak.Zaten 25 kişiye 8 koruma 8 korumadanda 5 i can dolduruyor. Bi sınır getirin yetkililer bu işe bu aralar çok yapılyıor
Cevapla

#2

Haklı +1
Cevapla

#3

Haklı +1
Cevapla

#4

Haklı +1
Cevapla

#5

rüya takımını komutçu t istediği için yaptı ayrıca en az her el 10 tane free veriyoruz siz adamın verdiği komutları adam gibi dinleyip kapı açılınca 20 25 kişi atlasanız biz sizi tuttamayız
Cevapla

#6

HAKLI HER TÜRLÜ +1 GEREĞİ YAPILSIN
Cevapla

#7
(Son Düzenleme: 26-01-2018, Saat: 22:43, Düzenleyen: Albaratos.)

D0ru.

Cevapla

#8

(26-01-2018, Saat: 22:43)Albaratos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: D0ru.


+1
Cevapla

#9
(Son Düzenleme: 27-01-2018, Saat: 13:21, Düzenleyen: mutLy.)

Yönetimin bu konu hakkında ya bir plugin geliştirecek ya da her hafta yetkililer tarafından muhafızlık oyunu gibi düzenli bir etkinlik olacak. Bence böyle şeylere hiç gerek yok zaten discordda 30kişi olunca komuçutunun free atması bir şeyi değiştirmeyeceğini düşünüyorum çünkü siz buna engel olmak için video alıp atabilirsiniz.
Cevapla

#10

Rüya takımı ne zamandır yapılan bir şey ve böyle sorunlar çıkıyorsa bunlar sizin yüzünüzden. Şikayet ediyorsunuz, herkes bok atıyor ama doğrusunu öğreten yok. Rageangel bilmiyordu oynatmayı bu çok açık şekilde belliydi ve herkes üstüne gitti, o ne gördüyse onu yapmaya çalıştı, sizler için. Adam 5 koruma alabiliyorken 6 6 diye tutturdunuz, fazla koruma oldu diye de tutturdunuz sonra. Yaptığı hiçbir şeyde sıkıntı yoktu boşu boşuna atarlanmayın.
Cevapla




Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi