Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Yeni Komutçu Sistemi

Reklam/Sponsor


#1
Thumbs Up  (Son Düzenleme: 14-10-2017, Saat: 21:04, Düzenleyen: le joidA ▲.)

   İlk öncelikle hepinize merhaba arkadaşlar.

   Şimdi şöyle bir fikrim var;

   Komutçular komuta geçtikten sonra "!w" yetkisini kullanıyor. Bu komut yazıldıktan sonra bir süre tutulsun, arkasından komuttan çıkarken "!uw" yazmak zorunlu olsun. "!uw" yazıldıktan sonra o anda yani komutçu komuttan çıkarken serverda olan "t" ler verilen komuta göre 1-10 arasında puan versin ve bu puanlara göre sıralama olsun. Ödül olarak "!w" da gelen kredi artsın.

-Bu sistem gelince ne olacak biraz da onları tartışalım;

1. İlk olarak komutçular arasında aktiflik artıcak,

2. Komutçular arası "EGO" tartışması çıkabilir ama yönetim ekibi bunu düzeltebilir, zor bir durum değil,

3. Komutçu sorumlularından biri uzun bir süreliğine gidiyorsa veya sıkılmış bırakmak istiyorsa bu puanlamaya göre kimin ne olduğu öğrenilebilecek, tartışmalardan kaçınılacak ve seçim zamanı kısalacak,

4. Map değişince "!w" komutu gidiyor biliyorsunuz. Buna bir çare bulamadım nasıl olacak bilmiyorum.

    Eklemek istediğim son birşey var;

    Bu sıralamayı sadece "relre, kgns" gibi üst düzey yöneticiler görebilsin ki sıralamaya göre tartışma çıkmasın.
///// Bu konuda eklemek istediğiniz şeyler varsa yorum atarak geliştirebilirsiniz, ona ben karar veremem ama "Ar-Ge" ler bakar, düşünür, onaylıyorsa eklemeyi yapar.

#2

Buna karşıyım.Çünkü mesela X KOMUTCUSUNUN kredisi yok ve ikide bir kredi istiyor t den buda bir süre sonra sıkıcı hale geliyor.Mesela adam komutta LAN BANA PUANĞ VER PAUN VER PAN VER VER LAN VERMESİNİZ OYNATMAM BAĞNANĞENĞ gibi saçma şeyler söyleye bilir.Ne alaka demeyin var aramızda öyle insanlar adam ff ile koruma almak için 500 kredi istiyor atmıyorlar gidiyor saçma sapan şeyler yapıyor.Kısacası zaten kredi dilenen kişiler bir de puan dilenecek buda t'lerin canını sıkan bir durum olucak.Onun yerine Komutculara aylık kredi verilsin böylelikle t'lere kredi daha rahat bir şekilde verilir.Adam emek veriyor sona kalıyor kredi diyor otuz kredicik atıyor.

#3

(14-10-2017, Saat: 21:43)4pro bey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Buna karşıyım.Çünkü mesela X KOMUTCUSUNUN kredisi yok ve ikide bir kredi istiyor t den buda bir süre sonra sıkıcı hale geliyor.Mesela adam komutta LAN BANA PUANĞ VER PAUN VER PAN VER VER LAN VERMESİNİZ OYNATMAM BAĞNANĞENĞ gibi saçma şeyler söyleye bilir.Ne alaka demeyin var aramızda öyle insanlar adam ff ile koruma almak için 500 kredi istiyor atmıyorlar gidiyor saçma sapan  şeyler yapıyor.Kısacası zaten kredi dilenen kişiler bir de puan dilenecek buda t'lerin canını sıkan bir durum olucak.Onun yerine Komutculara aylık kredi verilsin böylelikle t'lere kredi daha rahat bir şekilde verilir.Adam emek veriyor sona kalıyor kredi diyor otuz kredicik atıyor.

Olay "kredi" değil, "kredi" örnek bir ödüldü.
Bu sistemin gelmesiyle "Komutçular" gelişecek, aktiflik artacak. Puan dilenilmesi yasaklanır, eğer istenilirse serverı bilen kişi şikayetini eder ve değerlendirilir.

#4

İlla bi şey çıkar.hani olmaz demeyin. Ama fikir güzel

#5

İllegal olaylara davetiye çıkarıyoruz diye başlık açsaydın daha güzel olurdu ben deniz Sherlock Holmes Gurt hemen yakaladım asayiş berkemal
Komutçular diycekki işte bişey bişey karşılığında bana oy verin bu karşılaşmadığımız bi durum değil fikir güzel ama tekniği geliştirmen lazım

#6

Puanlama her zaman iyidir ama dediğiniz gibi yapmak yerine yapılabilirse her komutçu puanını aldıktan sonra kaydedilsin. Haftalık olarak bir liste oluşturulsun. Bu liseye göre ilk 2 sıraya ödül verilebilir. Böylece bir rekabet olur aynı zamanda komuttayken puanlamayı etkilemek yasak denilirse T'nin canını sıkan durumda ortadan kalkmış olur.

#7

Çok güzel bir fikir olmuş T'lerden puan istemek yasaklanırsa mükemmel olur fikrin arkasındayım

#8

- puanlara dusme ıhtımalım var beğenmedım Big Grin

#9

Bu iş akıl almaz kötü durumlara yol açabilir;
1) T den puan istenmesi (bir şekilde düzeltilir)
2) Komutçular arası atışma, sürtüşme, yüksek puanlının diğerini eziklemesi vs
4) T den bir arkadaşına kanki bana 10 puan ver senin 10 puandan bana 50 kredi gelecek 25 i senin meselesi
5) İnsanların sunucuda sevdiği kişilere fazla, sevmediği kişilere az puan vermesi yani doğal olarak haksız sıralama

Bu durunların çoğunun önüne geçemeyiz. Bu nedenle böyle bir plugin gelmez. Konu kilit.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Yeni yılın ilk konusu konuyu başlatan AstegmenMarsi
7 Cevap - 2,246 Okunma
22-05-2019, Saat: 21:57
Son Yorum: DREAMWALKER
Jailbreak Yeni Sunucu Müzikleri konuyu başlatan Mind
17 Cevap - 2,238 Okunma
03-02-2019, Saat: 22:38
Son Yorum: PatikliPenguen
01-08-2018, Saat: 13:08
Son Yorum: Bora
Marketteki yeni petler konuyu başlatan kekcihakan
2 Cevap - 768 Okunma
12-05-2018, Saat: 14:37
Son Yorum: relre
Komutçu Toplantısı konuyu başlatan Jack
3 Cevap - 1,286 Okunma
03-02-2018, Saat: 09:36
Son Yorum: UchihaItachi



Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi