 |
Herkese selamlar bugün slotlar hakkında konuşmak istiyorum. Her ne kadarda yaklaşık 3 haftadır ne serverda ne discordda aktif bir şekilde giremiyor olmama rağmen slotlar hakkında gerek şikayet olsun gerek sitem olsun kulağıma çok fazla olay geliyor. Yok efendim slotlar çok saygısız, slotlar çok fazla gereksiz yetki kullanıyor tarzında söylemler duyuyorum. Bu konuyu birlaç komutçu arkadaşlarlada konuştum. Gerek duyduklarım olsun gerek düşündüklerim, ben kısmen haklı olduklarını düşünüyorum. Tabiki bu söylediklerim herkes için geçerli değil. Aranızda slot olupta gerçekten sevdiğim, saydığım insanlarda var, biraz sonra söyliyeceklerimi isteyen üstüne alır isteyen almaz. Üstüne alınacak olan arkadaşlara şunu söylemek istiyorum. Burası sonuçta sanal alem çoğunuz buraya gelip eğlenmek için oyun oynuyorsunuz. Siz eğleniceksiniz diye başkalarının oyun zevkini bozmaya hakkınız yok. Ondanda öte burda kimseye saygısızlık yapamazsınız. Çoğu slot kardeşlerimizin yaşı küçük fakat buna rağmen kendisinden büyük insanlara saygısızlık ediyor. Tabikide kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama burada bulunuyorsanız saygı duymak zorundasınız. Bunu ilk önce bilmeniz gerekiyor. Buradaki komutçu arkadaşlar sizlere oyun zevki sunmak adına saatlerce dil döküp, komuta geçip oyun oynatmaya çalışıyorlar. En azından ben böyle düşünüyorum. Siz bu adamların o kadar sizin için zaman harcamalarına rağmen bir kere free öldünüz diye dakikada bir hatırlatıyor. Kom değiş kal gibi yazılar yazıyorsunuz ve bu ister istemez belli bir zaman sonra can sıkıcı hale geliyor. Tabikide bunları diyemezsiniz demiyorum, eğlencenin dozunu aşmadığınız sürece herşey yapılabilir, söylenebilir. Fakat dediğim gibi komutçu bir, iki hata yaptığında direk onu terslicek söylemler değilde biraz sakin durup diğer eli bekleyebilirsiniz. İki, üç kere free ölmek dünyanın sonu değil, sonuçta bu bir oyun. Eğer önemli olduğunu düşündüğünüz kural ihlali veya bilerek yapılmış şeyler oluyorsa, gerek ss olsun gerek video kaydı alıp foruma şikayet edebilirsiniz. Oyun içi tartışmaya gerek yok. Şimdi diyeceksinizki komutçuları savunup, övüyo şuan sizinle konuştuğum için böyle söylüyorum. Komutçu toplantısı olduğundada tam tersi olucak. Yani savunduğum taraf siz olucaksınız. Bu kadar uzun yazıyı okuyanlarınız varsa teşekkür ederim. İyi oyunlar dilerim.
|