Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 14-10-2017, Saat: 21:59 - Cevaplar (5)

.......

Continue reading..

Thumbs Up Yeni Komutçu Sistemi
Gönderen: le joidA ▲ - 14-10-2017, Saat: 20:44 - Cevaplar (8)

   İlk öncelikle hepinize merhaba arkadaşlar.

   Şimdi şöyle bir fikrim var;

   Komutçular komuta geçtikten sonra "!w" yetkisini kullanıyor. Bu komut yazıldıktan sonra bir süre tutulsun, arkasından komuttan çıkarken "!uw" yazmak zorunlu olsun. "!uw" yazıldıktan sonra o anda yani komutçu komuttan çıkarken serverda olan "t" ler verilen komuta göre 1-10 arasında puan versin ve bu puanlara göre sıralama olsun. Ödül olarak "!w" da gelen kredi artsın.

-Bu sistem gelince ne olacak biraz da onları tartışalım;

1. İlk olarak komutçular arasında aktiflik artıcak,

2. Komutçular arası "EGO" tartışması çıkabilir ama yönetim ekibi bunu düzeltebilir, zor bir durum değil,

3. Komutçu sorumlularından biri uzun bir süreliğine gidiyorsa veya sıkılmış bırakmak istiyorsa bu puanlamaya göre kimin ne olduğu öğrenilebilecek, tartışmalardan kaçınılacak ve seçim zamanı kısalacak,

4. Map değişince "!w" komutu gidiyor biliyorsunuz. Buna bir çare bulamadım nasıl olacak bilmiyorum.

    Eklemek istediğim son birşey var;

    Bu sıralamayı sadece "relre, kgns" gibi üst düzey yöneticiler görebilsin ki sıralamaya göre tartışma çıkmasın.
///// Bu konuda eklemek istediğiniz şeyler varsa yorum atarak geliştirebilirsiniz, ona ben karar veremem ama "Ar-Ge" ler bakar, düşünür, onaylıyorsa eklemeyi yapar.

Continue reading..

  Slotlar hakkında
Gönderen: GhosT* - 14-10-2017, Saat: 19:58 - Cevaplar (14)

Herkese selamlar bugün slotlar hakkında konuşmak istiyorum. Her ne kadarda yaklaşık 3 haftadır ne serverda ne discordda aktif bir şekilde giremiyor olmama rağmen slotlar hakkında gerek şikayet olsun gerek sitem olsun kulağıma çok fazla olay geliyor. Yok efendim slotlar çok saygısız, slotlar çok fazla gereksiz yetki kullanıyor tarzında söylemler duyuyorum. Bu konuyu birlaç komutçu arkadaşlarlada konuştum. Gerek duyduklarım olsun gerek düşündüklerim, ben kısmen haklı olduklarını düşünüyorum. Tabiki bu söylediklerim herkes için geçerli değil. Aranızda slot olupta gerçekten sevdiğim, saydığım insanlarda var, biraz sonra söyliyeceklerimi isteyen üstüne alır isteyen almaz. Üstüne alınacak olan arkadaşlara şunu söylemek istiyorum. Burası sonuçta sanal alem çoğunuz buraya gelip eğlenmek için oyun oynuyorsunuz. Siz eğleniceksiniz diye başkalarının oyun zevkini bozmaya hakkınız yok. Ondanda öte burda kimseye saygısızlık yapamazsınız. Çoğu slot kardeşlerimizin yaşı küçük fakat buna rağmen kendisinden büyük insanlara saygısızlık ediyor. Tabikide kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama burada bulunuyorsanız saygı duymak zorundasınız. Bunu ilk önce bilmeniz gerekiyor. Buradaki komutçu arkadaşlar sizlere oyun zevki sunmak adına saatlerce dil döküp, komuta geçip oyun oynatmaya çalışıyorlar. En azından ben böyle düşünüyorum. Siz bu adamların o kadar sizin için zaman harcamalarına rağmen bir kere free öldünüz diye dakikada bir hatırlatıyor. Kom değiş kal gibi yazılar yazıyorsunuz ve bu ister istemez belli bir zaman sonra can sıkıcı hale geliyor. Tabikide bunları diyemezsiniz demiyorum, eğlencenin dozunu aşmadığınız sürece herşey yapılabilir, söylenebilir. Fakat dediğim gibi komutçu bir, iki hata yaptığında direk onu terslicek söylemler değilde biraz sakin durup diğer eli bekleyebilirsiniz. İki, üç kere free ölmek dünyanın sonu değil, sonuçta bu bir oyun. Eğer önemli olduğunu düşündüğünüz kural ihlali veya bilerek yapılmış şeyler oluyorsa, gerek ss olsun gerek video kaydı alıp foruma şikayet edebilirsiniz. Oyun içi tartışmaya gerek yok. Şimdi diyeceksinizki komutçuları savunup, övüyo şuan sizinle konuştuğum için böyle söylüyorum. Komutçu toplantısı olduğundada tam tersi olucak. Yani savunduğum taraf siz olucaksınız. Bu kadar uzun yazıyı okuyanlarınız varsa teşekkür ederim. İyi oyunlar dilerim. Smile

Continue reading..

  Kapak Fotorafı
Gönderen: Gayısı - 14-10-2017, Saat: 12:05 - Cevaplar (6)

biri bana wasdzone armalı kapak fotorafı yapabilirmi Gayısı Cekirdegi diye

Continue reading..

  SIRF KIZLARIN **I WAR DİYE AYRICALIK YAPILIYOR
Gönderen: mustafa.s431 - 13-10-2017, Saat: 12:42 - Cevaplar (2)

Affedersiniz ama kızlar mikrafonda sıçsa hoşunuza gidicek ben boğazımı temizledim diye mute+ban yiyorum bu bi haksızlık kaldırın banımı pls Cheerful

Continue reading..

  ban yedim
Gönderen: mustafa.s431 - 13-10-2017, Saat: 12:39 - Cevaplar (2)

BAN YEDİM KALDIRIN PLS Cheerful

Continue reading..

Information Kolay Cfg Yapımı
Gönderen: quenty - 12-10-2017, Saat: 20:00 - Cevap Yok

Merhaba saygılı Wasdzone üyeleri (ayrıca relre).Bugün sizlere çok kolay bir şekilde cfg yapımını göstericem.Öncelikle oyuna girip konsolu açıyoruz.Konsola "host_writeconfig" komutunu yazıyoruz ardından boşluk bırakıp cfg mizin adını yazıyoruz (ADI ÖNEMLİ !).Bu işlemi yaptıktan Cs:GO yu kapatabiliriz.BU işlemlerden sonra steam in dosya konumunu açıyoruz.Arama yerine cfgye verdiğimiz ismi yazıyoruz.Herşeyi doğru yaptıysanız cfgniz karşınıza çıkcaktır.Kopyala yapıştır yöntemiyle cfgmizi steam/steamapps/common/Counter Strike:Global Offiensive/csgo/cfg konumuna atıyoruz.Cfgnizi oyuna girip konsola "exec" yazdıktan sonra boşluk bırakıp cfgmizin adını yazıyoruz.

İYİ OYUNLAR Smile

Alıntı:https://www.youtube.com/watch?v=QFMFPBtgFII

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 12-10-2017, Saat: 09:19 - Cevaplar (10)

uzun süre yokum

Continue reading..

  YENİ DUST 2 ÇIKTI
Gönderen: Bora - 11-10-2017, Saat: 19:04 - Cevap Yok

HAYIRLI UĞURLU OLSUN 

yeni dust 2 yi nasıl kullanıcam diye soranlar olursa cs go ya sağ tıklayıp özellikler diyoruz ordan betalara girip 1.36.0.7-rc1 - i seçiyoruz iyi oyunlar

Continue reading..

  Komutçuların Dikkatine!
Gönderen: Positive - 11-10-2017, Saat: 01:11 - Cevaplar (1)

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 28 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 28 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)