Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Öneriler Silsilesi
Gönderen: metnmanv - 09-05-2017, Saat: 14:40 - Cevaplar (3)

Continue reading..

  Yeni Komut - !free
Gönderen: AirCrack-NG - 09-05-2017, Saat: 05:09 - Cevaplar (9)

Merhaba,

CT deki koruma veya komutçu !free yazdığı zaman öldürdüğü ve hala ölü olan oyuncuların isimlerinin yer aldığı bir menü çıkartır ve bu menüden bir seçim yaptığınızda resimde gördüğünüz gibi canlandırma isteğinizi komutçuya iletir ve komutçunun izni dahilinde kişi öldüğü noktadan tekrar canlanır.


[url=https://hizliresim.com/M0MmOQ][/url][Resim: 4PJXE4.jpg]




[Resim: Jagm0o.jpg]

Continue reading..

Sad KUMAR PİŞMANLIKTIR
Gönderen: NinjaKamil - 07-05-2017, Saat: 16:09 - Cevaplar (7)

[Resim: bro23Y.png]

gördüğünüz gibi kumar pişmanlıktır arkadaşlar

Continue reading..

  MAP ÖNERİSİ
Gönderen: DREAMWALKER - 06-05-2017, Saat: 18:18 - Cevaplar (6)

SELAMUN ALEYKÜM WASDZONE AİLESİ BU MAPI STEAM ATÖLYESİNDE GÖRDÜM HOŞ BİR MAPA BENZİYOR OKAN BEY Bİ İNCELEYEBİLİRMİSİNİZ LİNK: http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...=917083464

Continue reading..

  RUST'u olan buraya!!!
Gönderen: zined19 - 05-05-2017, Saat: 20:07 - Cevaplar (2)

gençler bir kaç gundur acaip rust aşeriyorum ya rustu olan varsa cıdden ındırsınde oynuyalım laaaan

Continue reading..

  knife ne zaman gelecek
Gönderen: KARBONAT erkan - 05-05-2017, Saat: 18:52 - Cevaplar (5)

nezaman gelecek bıçak

Continue reading..

  İlk Girişim
Gönderen: prodaX - 05-05-2017, Saat: 08:06 - Cevaplar (2)

Herkese SA ilk önce wasdzone ye geldiğim ilk gün bugün Adım gibi hatırlıyorum iyi gelmişim çok şey kazandım burda dost olsun kardeş olan ve düşman olsun çok şey kazandım wasdzone benim için çok ayrı yeri var fakat bir takım nedenlerle cs go yu bıraktım bi aksilik olmazsa en yakın zamanda Okan abinin izniyle gelicegim hepinizi seviyorum görüşmek üzere.
  Haylaha beni tanıyan ve seven varsa eklesin Steam İd : http://steamcommunity.com/id/puldayS
                                                                   PULDAYS

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 04-05-2017, Saat: 22:38 - Cevaplar (5)

uzun süre yokum

Continue reading..

  Wasdzone Forum İmza Tasarımı
Gönderen: Ex2wasdzone - 04-05-2017, Saat: 17:42 - Cevap Yok

Forumda çoğu kişinin imzası yok bende isteyenleri yapayım dedim aşağıda belirttiğim link yerlerini doldurarak yaparsanız sevinirim. Kank kafana göre yap sen beni biliyon demeyin onu yapmam xd



Arka plan yani background*:
[Resim: TUxVC.jpg]

Font tipi*: Downcome

Üzerine yazılacak isim:*Ex2
[Resim: bfBcy.jpg]


Yapılacak ek şeyler: üzerinde wasdzone png olsun yazının rengi siyah olsun vs...
 gibi yazarak benden ne istediğinizi yazabilirsiniz.



Arka plan:*

Font tipi:*

[b]Üzerine yazılacak isim:*[/b]

Ekler:* 

buraya şimdi formu bırakıyorum yıldızlı olan yerleri doldurmak zorunludur, iyi forumlar.
Önerilen siteler: 
font için: www.1001fonts.com
Arka plan için:
http://www.freepik.com/free-vectors/background

NOT: resim temsilidir bu kadar kalitesiz yapmam Big Grin

Continue reading..

Lightbulb wasdzone Eleştiri 1
Gönderen: Kitzero - 04-05-2017, Saat: 17:20 - Cevaplar (14)

Bugün farklı bir şey yapıp server komutçularını , godlu oyunları , haritaları vb. olayları eleştirmek için bir konu açtım.

Tabii ki de bana düşmez bukadar yetkili  insan varken eleştirmek fakat kendimce serverda ki bazı saçma bulduğum konuları derledim.

Umarım ki kimse bu yazdıklarımı üzerine alınmaz.

Bu konum da serverda oynatılan (kendimce) saçma oyunları derledim.
1- Zombi
[Resim: R0zdWY.jpg]Bu oyun herkesin (büyük bir kitlenin) çok severek oynadığı fakat kendimce oyunların en saçma olan oyunudur.
Neden mi sevmiyorum?
1-Oyun aşırı fazla uzun.
2-Ne kadar iyi bir performans alsanda zombi oynatılırken performans çok fazla düşüyor.(yani çoğu kişide)
3-Pazarlıklar çoğu zaman adil değil ya ct tarafına ya t tarafına göre oynanıyor oyun.
4-Oyunun herhangi bir bireysel kazananı yok.
5-Ve tabii ki de kulak zarımızın delinmesi.
Bu sebeplerden dolayı bu oyundan nefret etmekteyim.
İnşallah kimseyi kırıcak bir şey yazmamışımdır.(yazdıysam da affola)
Özellikle komutçuların bu konuyu okumasını istiyorum.
İyi forumlar.

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 47 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 47 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)