Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Hak yiyen komutcu
Gönderen: BarisBora - 26-04-2017, Saat: 01:21 - Cevaplar (1)

Cok hak yiyom dimi la dogru suleyin Big Grin

Continue reading..

  Frag Nedir ? Nasıl Kasılır ?
Gönderen: FLASH - 25-04-2017, Saat: 23:47 - Cevaplar (3)

Öncelikle herkese merhaba.

Bugün sizlere obama da frag nasıl kasılır onu anlatıcam Dikkatlice Okuyunuz .

1) Silah odasından scar-20 alıcaksınız
2) Silah odasından Çifte baretta veya five seven alıcaksınız
3) Oyun sesi 50 Tl ve üstü kulaklıkları olanlar için en az 0.05 daha düşük olanlar için ise en az 0.20 olucak
4) Silah odasından çıkıp hızlı bir bunny ile DeathRun tarafındaki kırmızı-yeşil ışık oyunun üstüne gidiceksiniz
5) Rampa tarafının hemen üstünde olmıcaksınız direkt silah odasının merdiven tarafını kesiceksiniz çift zoom değil tek açıcaksınız
6) DeathRun üstünden gelen misafirler için oyun sesini dikkatli dinliceksinizki ölmeyin
7) DeathRun mor kaçak tünelinden gelenlere hazırlıklı olmak için çok güzel ses kasıcaksınız
8) Bir T eğer bunny ile hızlıca geliyorsa rampada bunnysi bozulucaktır bunu fırsat bilip geriye kaçıp vurucaksınız
9) Mermiler seri olduğu için çok çabuk mermi değiştirmiceksiniz her an misafir gelebilir Big Grin

Ve mutlu Son artık sizinde Fotoğraftaki gibi bir fragınız olabilir



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

Shocked Jon Snow
Gönderen: Kuluku - 25-04-2017, Saat: 19:56 - Cevaplar (4)

Jon Snow (Oguzhan),

Kardesim amacin ne?

Ayberk Obama'da komut verirken, DR icine yesil marker koymus ve sen gecmiyorsun. Yesil marker disi infazini uygulamadigin icin seni vurdum (5/6 saniye bekledikten sonra). Amacin trollemekse kick yersin, isyan yapacaksan ve infaz uygulamayacaksan vurulursun.

Sonra oldurdugum icin boyle bi tepki neden verdin? Sen komutcu degil misin? Kufurun yasak oldugunu bilmez misin?
Resim:    

Uyarmak icin bu konuyu aciyorum umarim hatani farkedersin ve aramiz bozuk olmaz.

Continue reading..

  Wasdzone Geographicz BÖLÜM:3 Yönetim/Kaptanlar
Gönderen: Arya Stark - 25-04-2017, Saat: 02:03 - Cevaplar (16)

Wasdzone Geographiczin Bir Bölümüne Daha Hepiniz Hoşgeldiniz Winterfell Buz Gibi Bilgiler Kanalından Hepinize Selamlar Yolluyoruz ----İyi Okumalar----
-Bu Bölümümüzde Kameralarımıza Yakalanan Yönetimi Ve Kaptanları İnceliceğiz.
KAPTANLAR  
1- İlk İnceliyeceğimiz Şahıs Flash. Bu Şahıs Serverde Genelde Online Bulabileceğiniz Bir Arkadaşımız Yetkilerini Sıklıkta Komutculara Yardım Etmekte Kullanır Ve Çoğu Kişi Tarafından Sevilen Bir Kişidir .Serverin Zenginlerindendir Kameramıza Yakalanan Son Kredisi 105K'dır Arada Bir Sinirlenen Ama Sinirlense Bile Çok Sert Bi Şekilde Ortaya Koymuyarak Azap Seviyesi %5 Dir.
2- İkinci Şahısımız İse Cpt Vexor. Bu Şahıs İse Serverde Sıklıkla Online Bulabileceğiniz Bir Arkadaşımız Yetkilerini Kullanır Komutculara Yardım Etmekte Ve Playerleri Düzene Sokmakta Bu Adam Online'ken 2 Defa Düşünmeniz Önerilir Yoksa Gag , Mute , Kick Gibi Hafif Cezalara Mağruz Kalabilir  Eğer Çok Sinirlendirirseniz Ban Bile Yiyebilirsiniz Serverin Zenginlerindendir Kameralarmıza Yakalanan Son Kredi Rakamı 140K'dır Azap Seviyesi İse %18.5'dir.
3- Sıradaki Şahısımızın İsmi Teksen'dir . Bu Şahıs Saf'dene Bilir İyi Kalpli Bir Kardeşimizdir Size Gag Atmak Üzereyken Tatlı Sözler İle Onu Kandıra Bilir Cezadanda Sıyıra Bilirsiniz Ama Genede Dikkat Edin Yemez ise Büyük Sıkıntı Gagı,Muteyi,Kicki Yiyebilirsiniz Serverde Günde 1 Kez Online'dir Genelde Geceleri Girer Azap Seviyesi İse %3.5
4- Sıradaki Şahıs Samurai Jacktir Bi Çizgi Filimden Çıkma Kardeşimiz Aynı Çizgi Filimdeki Gibi Cool Bir Görünüşe Sahibtir Cheatda İsmini Çok Göremeziniz Yetkilerini Çok Kullanan Biri Değildir Ve FF'te İlk Öldürdüğü Kişi Arya Stark'tır Azap Seviyesi %0'dir Kameralarımıza Daha Hiç Gag, Mute , Kick Atarken Görülmedi.
5- Sıradaki Şahıs İse Astleon Bu Şahıs Sohbeti Hoş Serverde Genelde Online Olan Biridir Komutcuya Yardım Eder Gag, Mute , Kick Yetkisini çok kullanmaz Azap Seviyesi ise %5'tir Arada Komutcuya Sinirlene bilir.
6- Sıradaki Şahsımız İse Atribu Bu Şahsın Servere Girdiği Yoktur Çok Nadir Bulursunuz Eğer Bu Şahıs Serverde ise Yapacağınız Şeyleri 2 Değil 3 Defa Düşünün Aniden Tepenize Bi Pgag İnebilir Azap Seviyesi %35
7- Sıradaki Şahsımız Aircrack-NG Bu Şahıs Servere Arada Bir Girer Cheatda Çok İsmini Görmeseniz Bu Şahıs Serverdeyken Dikkat Edin Aniden Kafanıza Pgag İnebilir Ve Emin Olun Bu gag Baya Bir Süre Açılmaz . Azap Seviyesi %12.5
8- Sıradaki Kişi İse Krilmendir Servere Aradabir Girer Genelde Girdiği Zamanlar Gecedir Sinirli Bi Adam Değildir Sevilir Azap Seviyesi %2.5
KOMUTCU LİDERİ YARDIMCISI
9- Sıradaki Şahıs İse Serverin Yetkili Abilerinden KobrasyaS'dır Serverde Genellikle Online'dir Slotlar Tarafından Komutculara Yollanmış Gizli Ajan Olduğu İstihbaratları Kanalımıza Ulaşmıştır Bu Şahıs CT deyken Dikkat Etmeniz Gerekir Acıması Yokktur Kafanıza Mermi Gelebilir Çok Asabi Bi Adam Olmasada Serverdeyken Genede Dikkat Edin Birden Bire Size Tısslaya Bilir Sonra Mağlum Gag,Kick,Mute Yersiniz Azap Seviyesi %50 
KOMUTCU LİDERİ
10- Sıradaki Şahıs İse Komutcu Lideri Anarki'dir Bu Şahıs Serverde Çok Nadir Bulunur Girdiği Zamanda Varlığını Çok Hissedeceğinizi Sanmıyoruz Azap Seviyesi %(Bilinmiyor)
KURUCU
-11 Sıradaki Ve Son Şahısımı Sunucu Sahibi Ve Sunucunun En Yetkilisi Gözüken Relredir Bu Şahıs Aradabir Servere Girer Girdiği Zaman Ya 5dk Bekler Ve Çıkar Yada Komuta Geçtiğinde Genellikle Arya Stark Tarfından İsyan Yer Godlu Oyun Haricinde Oyun Oynattığı Nadiren Görülmüştür Godlu Oyunda İse En Büyük Zevki HardKomut Verip T'ye Izdırap Çektirmektir HardKomutundan Sağ Çıkan Kişi Genellikle Arya Starktır . Sinirlendiği Zaman Server Playerler İçin Izdıraplı Geçer 1 Günde 15'e Yakın Perma Atmışlığı Vardır Bu Şahıs Serverdeyken Yapıcağınız Şeyleri 10 Defa Düşünün Ve Öyle Yapın Azap Seviyesi %65 Dir Ama Yinede İyi Zevkli Hoş Eğlendiren Bir Adam Olduğu Bir Gerçektir .
WASDZONE GEOGRAPHİCZİN BİR BÖLÜMÜNÜN SONUNA DAHA GELDİK YARIN 18:00 DA Winterfellden Bilgiler Kanalında Görüşmek Üzere Yarın ki Programımıza Normal Playerleri İncelleyeceğiz. GÖRÜŞRÜZZZZZ[Resim: DPAVkv.jpg]

Continue reading..

  Silkroad
Gönderen: Flexible - 24-04-2017, Saat: 22:07 - Cevaplar (7)

Beyler server da eskiden silkroad'ı oynayan ve özleyen var ise private server başlamak istiyorum.Tek başıma oynamak itemleri yaptıktan sonra sıkıyor varsa silkroad'ı iyi bilen birisi iyi bir server bulup başlamak isterim.

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 24-04-2017, Saat: 19:23 - Cevaplar (2)

uzun süre yokum

Continue reading..

  Ts de sıradan bir oda
Gönderen: Ex2wasdzone - 24-04-2017, Saat: 17:24 - Cevaplar (2)

[Resim: 3y3PV.png]
*Vexor bey ne yapıyorsunuz orada

Continue reading..

  SATILIK GAMING BOX DÜNYADA TEK
Gönderen: Cpt.VeXoR - 24-04-2017, Saat: 01:20 - Cevaplar (5)

el emeği göz nuru yaptığım kutumu saatıyorum tamamen portatif bir çantadır kapatıldığında dışardan hiçbirşey belli olmaz
biraz ağır 13kg :d hava alanlarında sıkıntı çıkıyor bomba sanılıyor yurt içi ve yurt dışında sorunlarla karşılaştım uyuşturucu testine gidiyor çanta Big Grin 

ps4 1tb çift kollu 15 oyun (10 u cd de)
22inc full hd televizyon entegre sistem
android tv box 4 çekirdekli
5 terabayt lık hard disk (3+2)
harddiskten tüm formatlarda filmleri açar altyazıları dahil


[Resim: 7qpWLr.jpg]


[Resim: r3aXDz.jpg]
[Resim: LyX86z.jpg]

Continue reading..

  Komutum nasıl? Düşüncelerinizi yazın.
Gönderen: GhosT* - 24-04-2017, Saat: 01:03 - Cevaplar (14)

Komutumu nasıl buluyorsunuz?

Kendimi geliştirmek ve hatalarımı düzeltmek adına açtım konuyu istediğiniz herşeyi yazabilirsiniz.

Continue reading..

  G430 için yardım
Gönderen: DeatChester - 23-04-2017, Saat: 23:56 - Cevaplar (1)

Logitech g430 headset ile windows 10 kullanan varsa bana ulasabilirse sevinirim

http://steamcommunity.com/id/godchester

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 51 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 51 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)