| İşte Gidiyorum :'( |
Reklam/Sponsor
Cem nie bu kadar uğraştın bu şarkının 10sn'lik kısaltılmış videosuda var
(19-01-2017, Saat: 14:45)WalterQS demiş ki:(19-01-2017, Saat: 03:23)tarik_175 demiş ki: Ben sucuk bu cemin sesini tek duyan benim aksini idda edemessiniz Su şisesi mi ne getirmeye gitmiştin, getirince de düşürmüştün. Tam o an bi tepki sesi duydum shdkdhskshsk
saldırmayın lan ceme himayem altına alıyorum onu. gel aşkım sonsuza kadar ay ışığı altında yaşayalım.
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


