| Boşu Boşuna Kaptanlık Aldım |
Reklam/Sponsor
Ben Kpatanlığı Neden Aldım ki Okan abi hani sen demiş din Kaptanlar !porn yazınca erşan abi gelicek diye !!! (!direnerşan)
(25-01-2017, Saat: 13:03)Chef demiş ki: Ben Kpatanlığı Neden Aldım ki Okan abi hani sen demiş din Kaptanlar !porn yazınca erşan abi gelicek diye !!! (!direnerşan) puhahahah : (25-01-2017, Saat: 13:03)Chef demiş ki: Ben Kpatanlığı Neden Aldım ki Okan abi hani sen demiş din Kaptanlar !porn yazınca erşan abi gelicek diye !!! (!direnerşan) puhahahah :
Kardes ne bisu bosuna ya silahin olmadiginda silah alabikiyorsun daha nne istiyon godda mi alacaktin
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

