Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


uzun süre yokum

Reklam/Sponsor


#11

(07-03-2017, Saat: 20:34)Ateistİmam demiş ki: Kurt baba oynatmadığın sürece sıkıntı yok Smile

tekniğim iyi ama geliştirmem lazım onda çalişçam :Big Grinueuhuehu
Alıntı

#12

Benim Şikayetim Çark-ı Felekten
Alıntı

#13

Kom d k
Alıntı

#14

Bunu sen komuttayken 1 saat içinde 5-6 kez söyledim madem konu açılmış burada da söyleyeyim. Benim gözümde tamamen frag kasma amaçlı olan, sadece oyunu oynatananın eğlendiği kalan insanların acı çektiği ve -tekrar benim gözümde- oynatılmaması gereken bir kaç oyun var. Bunlardan ikisi "hepinizi iç içe dondurayım bomba atayım negevle tarayayım sona kalana hediye" tarzı oyunlar. Bu oyunları sürekli oynattığına şahit oldum FORPROCUM. Söyleyeceklerim bu kadar.
Alıntı

#15

(09-03-2017, Saat: 02:15)NinjaKamil demiş ki: Bunu sen komuttayken 1 saat içinde 5-6 kez söyledim madem konu açılmış burada da söyleyeyim. Benim gözümde tamamen frag kasma amaçlı olan, sadece oyunu oynatananın eğlendiği kalan insanların acı çektiği ve -tekrar benim gözümde- oynatılmaması gereken bir kaç oyun var. Bunlardan ikisi "hepinizi iç içe dondurayım bomba atayım negevle tarayayım sona kalana hediye" tarzı oyunlar. Bu oyunları sürekli oynattığına şahit oldum FORPROCUM. Söyleyeceklerim bu kadar.

For pro demesem iyidi kamilcim 10 elde 9 is yedik delirttiniz eheueheh o yüzden yoksa yapmam
Alıntı

#16
(En son düzenleme: 09-03-2017, Saat: 18:16 Flexible.)

Ben de aynısını yazdım , bunlar frag kasma odaklı olduğu için bence suç bile. İsyan yemek senin elindedir , ''kolsuz koruma'' diye birşey var eyvallah ama ne kadar kolsuz olursa olsun senin komutun ile biçimlenir korumalar. Obama da rastgele oynuyorsun bunu bir dağıım ile şekillendirip daha rahat oyun oynatabilirsin. Kaçak yerleri kontrol edilmiyor sonra çok isyan yiyorum ondan diyorsun normal yani.

Bu arada evet ben bir komutçu değilim yazdıklarım sana hafif gelebilir o yüzden fakat 8 aydır buradayım ve gözlemlediklerim ile kırk yılda bir de olsa komuta geçince uygulamaya çalışıyorum. Kom d k dan korkma ben bile kırk yılda bir geçmeme rağmen komutçu geldiğinde ve ya birisi yazdığı zaman yapıyorum. Yapmazsan değiş olasılığı yükseliyor
Alıntı

#17

komutunu dinledim az çok ama iyi komut veriyorsun oyunlarını daha görmedim ama güzel oynattığını düşünüyorum inşallah hep böyle sürer
Alıntı

#18

(10-03-2017, Saat: 16:39)FarkEtmez demiş ki: komutunu dinledim az çok ama iyi komut veriyorsun oyunlarını daha görmedim ama güzel oynattığını düşünüyorum inşallah hep böyle sürer

eyvallah teşekkür ederim <3
Alıntı


Benzer Konular...
Uzun süre yokum yada hiç yokum konuyu başlatan 4pro bey
15 Cevap - 5,333 Okunma
19-07-2018, Saat: 18:27
Son Mesaj: Mind
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
6 Cevap - 3,138 Okunma
26-05-2018, Saat: 20:59
Son Mesaj: Kuluku
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
22 Cevap - 8,017 Okunma
19-05-2018, Saat: 01:30
Son Mesaj: TyreL
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
3 Cevap - 2,153 Okunma
09-05-2018, Saat: 22:04
Son Mesaj: sipirwoman
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
23 Cevap - 8,052 Okunma
08-04-2018, Saat: 00:04
Son Mesaj: mutLy



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi