Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


WASDZONE un bestekarı

Reklam/Sponsor


#11

Efsaneggg
Alıntı

#12
(En son düzenleme: 26-03-2017, Saat: 19:34 Bora.)

evet yine ben sabah kalktım
wasdzone a girip birkaç is attım
korumaların en büyük korkusuyum
çünkü ben bir (isyancıyım)(3x)

evet isyan yaptım bundan sanane
yanımda taşırım deagle la awp
komutçunun en büyük korkusuyum
çünkü ben bir isyancıyım isyancıyım isyancıyım

ben isyancıyım ben ben isyancıyım(3x)
hücreden kaçıp isyanımı atarııım

evet yine geldim ben servera
beni gören korumalar saldı kitzeroya
komutçu dedi kim lan bu fırlama
sonra anladılar gelmiş forpro la

güzel yazamadığımı biliyorum ama olsun olduğu kadar
Alıntı

#13

Daha yazdımda yazmaya üşendim fon müziği yapacak arkadaşlar aranıyor depo arkası ch1
Alıntı


Benzer Konular...
wasdzone Oyuncu Haftası konuyu başlatan B A T U
3 Cevap - 1,121 Okunma
10-10-2020, Saat: 01:18
Son Mesaj: ConSina
wasdzone Blog konuyu başlatan B A T U
0 Cevap - 759 Okunma
21-09-2020, Saat: 09:15
Son Mesaj: B A T U
21-06-2020, Saat: 22:03
Son Mesaj: sinnn
21-06-2020, Saat: 22:01
Son Mesaj: sinnn
17-06-2020, Saat: 21:50
Son Mesaj: KeadeN



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi