evet yine ben sabah kalktım
wasdzone a girip birkaç is attım
korumaların en büyük korkusuyum
çünkü ben bir (isyancıyım)(3x)
evet isyan yaptım bundan sanane
yanımda taşırım deagle la awp
komutçunun en büyük korkusuyum
çünkü ben bir isyancıyım isyancıyım isyancıyım
ben isyancıyım ben ben isyancıyım(3x)
hücreden kaçıp isyanımı atarııım
evet yine geldim ben servera
beni gören korumalar saldı kitzeroya
komutçu dedi kim lan bu fırlama
sonra anladılar gelmiş forpro la
güzel yazamadığımı biliyorum ama olsun olduğu kadar