| wasdzone Eleştiri 1 |
Reklam/Sponsor (05-05-2017, Saat: 10:29)WalterQS demiş ki: Bir şey daha eklicem. Bring hakkı isteyip, t'nin çıkamayacağı yere bringlemek nedir? Ne t eğleniyor ne de ct. Çok saçma bir olay ama hakkını vererek pazarlık yapınca zevki çıkıyor oyunun CT'nin çıkamayacağı yere bringlemek demek istemiş arkadaş , bunu geçen ben yaptım çünkü öyle bir pazarlık yapıldı ki %100 zevksiz olacaktı. Ben de dedim böyle birşey yapayım bari ct kill çeksin oynamadan gidelim
(05-05-2017, Saat: 20:11)Flexible demiş ki:(05-05-2017, Saat: 10:29)WalterQS demiş ki: Bir şey daha eklicem. Bring hakkı isteyip, t'nin çıkamayacağı yere bringlemek nedir? Ne t eğleniyor ne de ct. Çok saçma bir olay ama hakkını vererek pazarlık yapınca zevki çıkıyor oyunun Bringlediğin yerden t'de çıkamıyor bil düşük flex (06-05-2017, Saat: 15:14)WalterQS demiş ki:(05-05-2017, Saat: 20:11)Flexible demiş ki: CT'nin çıkamayacağı yere bringlemek demek istemiş arkadaş , bunu geçen ben yaptım çünkü öyle bir pazarlık yapıldı ki %100 zevksiz olacaktı. Ben de dedim böyle birşey yapayım bari ct kill çeksin oynamadan gidelim Çıkan var dı yalnız ^^
kesinlikle +1 ki bazı anlaşma yapan KOMUTÇU t ler, bizleri trollemek amaçlı anlaşmayı CT nin lehine göre yapıyor ve zaten zevk vermeyin oyun dahada kötü bir hal alıyor. bence ilk mutesini açan değilde adam akıllı yapıcak birisi yaparsa azda olsa bizim için iyi bir hale gelebilir.
Bende çoğu zaman 1 saat oyunun bitmesini bekliyorum ve sıkılıyorum ondan sonra jailbreakin tadı kalmıyor pazarlıklar adil deil çoğu zamanda zaten ct kazanır bizde sıkılıyoz ii forumlar.
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

