(22-06-2017, Saat: 05:36)ExTRaa demiş ki: ... bu VATAN silahı oyle 200 liralik silahlar değil bunu oksuyorsun seviyorsun temizliyorsun yagliyorsun keles ne dagdaki kahpelerin silahi bi şarjör sikmadan bozuluyor ...




g3 kadar tutukluk yapan başka silah yok. keleşi 100 sene kullansan çalışır
g3 zaten nato onaylı bir silah bile değil, 200 metreden kol bacak parçalıyor, normalde kullanılması yasak ama işte bizimkiler stoklamış 1970-80 arası, tüm askerlere vercek kadar hk33 ü olmadığı için komandolara hk33 veriyor, düz jandarma, piyade vs ye g3 veriyor
hayırlı askerler bu arada