Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


12.sınıf olanlar baksın?

Reklam/Sponsor


#11

(12-01-2017, Saat: 22:22)KavuncuAmca demiş ki:
(12-01-2017, Saat: 20:37)relre demiş ki: sunucumda anadolu veya fen lisesi okumayan liseli istemiyorum bro

Özel olmuyor mu yav
Pis kawun
Alıntı

#12
(En son düzenleme: 13-01-2017, Saat: 07:38 PrinceofKnights.)

Kardeş biz de Anadolu lisesindeyiz. Oynayan oynuyor yani Big Grin.
Alıntı

#13

Açıktan Okumak Vardı ama geçti
Alıntı

#14

Ben de 12'yim, özelde okuyorum ama Ferdi'yi her gün CS'de görüp ağlıyorum. Sad Sen nasıl anadolusun qöpeq
Alıntı

#15

Hergün girmiyorum ki. 2 günde bir giriyorum farkettiyseniz. Belki sana öyle denk geliyodurBig Grin
Alıntı

#16
Video  (En son düzenleme: 21-01-2017, Saat: 02:44 Prosmof43.)

Alıntı

#17

(21-01-2017, Saat: 02:43)prosmof43 demiş ki:

ali biçim deilmiydi la bu Big Grin
Alıntı

#18

videonun bağımlısı oldum ya xd
Alıntı


Benzer Konular...
Hayat Kalma Oyunu Öneri Olanlar konuyu başlatan Xenoon
5 Cevap - 3,808 Okunma
20-02-2017, Saat: 01:08
Son Mesaj: Anarchist



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi