| wasdzone Avatar tasarımı #2 |
Reklam/Sponsor
nick Kirlmen
tasarım: hocam şimdi resmin üstünde kirlmen yazsın ama altından sular aksın. sağında volkan olsun solunda da yeşillik falan. biraz dumanda ekle arka plana şekil şukul olsun. bekliyorum ^^ edit:kirlmen yazısı buzlu olursa efsane olur bence.
nick: K4YLE
tasarım: ŞİMDİ AVATARIM ÜSTÜNDE WASDZONE LOGOSU VARYA ONU KIRMIZI VE BENİM K4YLE İSMİNİ BUZLU OLURSA FENA OLUR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER EDERİM...
nick:SMPR3SSÖR
tasarım 02 BU ARADA AVATARIMDAKİ WASDZONE LOGOSUNU KIRMIZI NİCKİMİ BUZLU YAPARSAN SEVİNİRİM : ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER ... |
| Benzer Konular... | |||||
|
19-08-2021, Saat: 06:43
Son Mesaj: XRumerTest |
|||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

