Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


uzun süre yokum

Reklam/Sponsor


#1
(En son düzenleme: 09-07-2018, Saat: 22:57 4pro bey.)

uzun süre yokum
Alıntı

#2

Ferhat beye katılıyorum ferhatın hiç bir zaman öyle birşey yaptığını görmedim Ferhat bi ara konuşalım olurmu
Alıntı

#3

(09-07-2017, Saat: 11:02)4pro bey demiş ki: Merhabalar güzel kardeşlerimiz,ablalarımız,ağabeylerimiz.

Şuraya madde madde cümleler yazıcağım sonra yoluma devam ediceğim.

1- Burası sanal ortam ancak burada aile olmak büyük bir başarıdır.
2- Benim tek amacım sadece eğlenmek ve kredi dağıtmaktı.
3- Mesela bir oyun oynatcam oylama yapardım ve halka sunardım.
4- Oylama yapmamın sebebide,Hani millet sıkılmasın eğlensin diye.
5- Amacım hiç bir zaman kredi toplamak olmadı çünkü hepsinin bir amacı vardır
6- Burda 100 kişi varsa en az 70'ine abartmadan diyorum en az 500 kredi atmışımdır.
7- Atmadıklarım varsa kusura bakmasın kredim olunca atarim
8- Ben normal çok ciddi bir insanım
9- Maksat Eğlenmek olduğu için böyle yaramazlıklar yaparim
10- Bir tane kardeşimiz demişki, 4PRO MİLLETTEN KREDİ TOPLUYOR SONRADA MODEM FİŞİNİ ÇEKİYOR KAÇİYOR buna öyle bir güldüm ki 2 saat mal gibi durdum ula bu nedir diye.
11- Beni böyle adam gibi tanıyan 3-4 kişi vardir.
12- Sebebide burda bazı İNSANLAR çok iş çeviriyor.
13- Kimse kimseyi sevmek zorunda değil.
14- Mesela diyelim ki örnek olarak 4PRO ile X Kişisi kavga ediyor haklı olan 4pro %100 mesela.Bazı insanlarda eksik  veyalan yanlış şeyler ile ortalığı karıştırıp 4PRO'yu suçlu duruma düşürüyor.
15- Ben aslında hakkımı ararım ama herşeyi trolle vurarım ben çünkü amacım eğlenmek evde boş boş durcağıma burda eğleneirim gülerim ağlarim daha iyi

Özet : ÖN YARGILARINIZI YOK EDİN , OLAYLARI KARIŞTIRMAYIN , LAF TAŞIMAYIN ,

NOT : BUNU HER ZAMAN DEMİŞİMDİR. BENİMLE BİR SORUNU OLAN VARSA EKLESİN TS3 GELSİN KONUŞALIM TARTIŞALİM NEDİR SORUN ÇÖZELİM

İYİ FORUMLAR

[Resim: ES-141-1.jpg]

Canımın içine katiliyorum ben de troll yapmadan rahat duramiyorum ikimiz birbirimizi çok iyi tanıyoruz ve hicbirzaman kotu niyetle yaptığı biseyi gormedim
Alıntı

#4

hayat hain abi napacaksın
Alıntı

#5

(09-07-2017, Saat: 11:14)relre demiş ki: hayat hain abi napacaksın

Blmm
Alıntı

#6

+1

ve noldu dunyadan haberim yok Big Grin
Alıntı

#7
(En son düzenleme: 10-07-2017, Saat: 11:52 Bora.)

Önyargılarım yokettim ☺️☺️☺️

Öpücük emojisi olmuyor KB
Alıntı


Benzer Konular...
Uzun süre yokum yada hiç yokum konuyu başlatan 4pro bey
15 Cevap - 5,333 Okunma
19-07-2018, Saat: 18:27
Son Mesaj: Mind
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
6 Cevap - 3,138 Okunma
26-05-2018, Saat: 20:59
Son Mesaj: Kuluku
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
22 Cevap - 8,017 Okunma
19-05-2018, Saat: 01:30
Son Mesaj: TyreL
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
3 Cevap - 2,153 Okunma
09-05-2018, Saat: 22:04
Son Mesaj: sipirwoman
uzun süre yokum konuyu başlatan 4pro bey
23 Cevap - 8,052 Okunma
08-04-2018, Saat: 00:04
Son Mesaj: mutLy



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi