Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


wasdzone Avatar tasarımı #2

Reklam/Sponsor


(En son düzenleme: 05-07-2017, Saat: 14:14 BarisBora.)

(04-07-2017, Saat: 18:42)daryldixon demiş ki: Daryl dixon  tasarım 3

https://hizliresim.com/lWdz0J

(10-06-2017, Saat: 20:27)Proxo demiş ki: Nick Proxo

Tasarım 2

Yaparsanız TŞK
https://hizliresim.com/pW0Ygr

(10-06-2017, Saat: 21:14)BOT GABEN demiş ki: Nick : BOT GABEN
Tasarım 01

https://hizliresim.com/6X96ql


Nick : Seha_Damci (sığmazsa Seha yazabilirsiniz ama Seha_Damci daha iyi olur)
Tasarım 03

Teşekkürler şimdiden Smile


(11-07-2017, Saat: 21:27)Seha_Damci2 demiş ki: Nick : Seha_Damci (sığmazsa Seha yazabilirsiniz ama Seha_Damci daha iyi olur)
Tasarım 03

Teşekkürler şimdiden Smile

Al qnq https://i.hizliresim.com/PrOyXO.png


(11-07-2017, Saat: 22:07)FLASH demiş ki:
(11-07-2017, Saat: 21:27)Seha_Damci2 demiş ki: Nick : Seha_Damci (sığmazsa Seha yazabilirsiniz ama Seha_Damci daha iyi olur)
Tasarım 03

Teşekkürler şimdiden Smile

Al qnq https://i.hizliresim.com/PrOyXO.png

thx repini aldın Big Grin

Heart 

Nick:Neutchz
Tasarım:03                                          ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER [Resim: heart.png]

(En son düzenleme: 15-07-2017, Saat: 13:23 Hernetz.)

Nick:Herntz
Tasarım:02

Şimdiden Teşekkürler

(En son düzenleme: 15-07-2017, Saat: 20:56 FLASH.)

(14-07-2017, Saat: 21:43)Neutchz demiş ki: Nick:Neutchz
Tasarım:03                                          ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER [Resim: heart.png]

Qnq Mlsf fotoğrafa Z sığmıyor istersen bunu Kullanabilrsin

https://i.hizliresim.com/6XN1A7.jpg

(15-07-2017, Saat: 13:20)Hernetz demiş ki: Nick:Herntz
Tasarım:02

Şimdiden Teşekkürler

Buyur qnq Buda senin https://i.hizliresim.com/vpPD96.jpg


e ben kaldım yoqmu bana


(15-07-2017, Saat: 22:13)eFeS demiş ki: e ben kaldım yoqmu bana

Herhangi Bir bildirim yapmadığın için Yok Kaçıncı tasarım oldugunu bide ne yazılmasını istiyorsan Yorum olarak gönder yapayım

(En son düzenleme: 15-07-2017, Saat: 22:22 eFeS.)

eFeS YAZARSAN sevinirim

Bu arada ayberk ben neden tsye girmiyorum bu yüzden slotluk yükselmedi banlanmış olabilrmiyim


Benzer Konular...
19-08-2021, Saat: 06:43
Son Mesaj: XRumerTest
wasdzone Avatar tasarımı #3 konuyu başlatan relre
480 Cevap - 186,783 Okunma
12-01-2021, Saat: 12:45
Son Mesaj: RoyaFlex
wasdzone İçerik Editörü Alımı konuyu başlatan Özbay
14 Cevap - 12,375 Okunma
29-08-2020, Saat: 01:17
Son Mesaj: Kuluku
10-07-2020, Saat: 01:56
Son Mesaj: RoyaFlex
wasdzone Forum Puan Sistemi Geldi konuyu başlatan relre
5 Cevap - 1,747 Okunma
22-06-2020, Saat: 17:58
Son Mesaj: relre



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
2 Ziyaretçi