Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Ts de ve sw de etkin olamamam

Reklam/Sponsor


#1
(En son düzenleme: 19-07-2017, Saat: 07:44 GhosT*.)

Öncelikle herkese merhabalar, bazılarınız biliyordur belki ama ben yinede söyliyeyim. Ayın 3 ünden diğer ayın 3-9 una kadar zorunlu olan üniversite yaz stajını yapmaktayım (THY'de Big Grin). Dolayısıyla gerek ts de olsun gerek sw de aktif olamıyorum akşam üzeri eve geldiğim için ts ye giriyorum bakıyorum destek şikayet boşsa çıkıyorum, genellikle yatıp uzanıyorum. Toplantılara önemli işim veya bahanem olmadığı sürece katılmaya çalışıyorum. Bu konuyu açıp bu açıklamayı yapmamım sebebi ise bana gerek steam üzerinden gerek whatsapp üzerinden ulaşıp yazan arkadaşlar dahil herkese bilgi vermek istedim. Sw yimi bıraktın gibi sorular sormanıza gerek yok ben her zaman olduğu gibi burdayım.

Alın size buda staj yerinden bir kare beni görmeyenler vardır belki. Hiçbir zaman poz veremedim zaten dalga geçmeyiniz Big Grin
 http://i.hizliresim.com/YNg1Mz.jpg

NOT: Resmi saçma sapan yerlerde veya saçma editlerle görürsem sonuçları kötü olur.

2.NOT: Eğer beni ts de bulamaz iseniz bu konu altına söylemek istediğiniz şeyi yazabilirsiniz.
Alıntı

#2

oky yavrum kolay gelsin <3
Alıntı

#3

Kolay gelsin kanki Big Grin (edit yapıcak)
Alıntı

#4
(En son düzenleme: 14-07-2017, Saat: 11:17 GhosT*.)

(14-07-2017, Saat: 10:45)kaneki demiş ki: Kolay gelsin kanki Big Grin (edit yapıcak)

Uygunsuz olmadığı sürece sıkıntı yok Smile

(14-07-2017, Saat: 10:25)FLASH demiş ki: oky yavrum kolay gelsin <3

Eyw Sağolasın.
Alıntı

#5

Kolay gelsin
Alıntı

#6

(15-07-2017, Saat: 17:39)Bora demiş ki: Kolay gelsin

Eyw
Alıntı

#7

Abi ben haftalardir ts de slot 5 im onu bi ara m. Yapiver
Alıntı

#8

Allah Kolaylık Versin Kardeşim
Alıntı

#9

Kolay gelsin abi
Alıntı

#10
(En son düzenleme: 17-07-2017, Saat: 07:32 GhosT*.)

(16-07-2017, Saat: 01:06)Proxo demiş ki: Abi ben haftalardir ts de slot 5 im onu bi ara m. Yapiver

Bu akşam halledeceğim.

(16-07-2017, Saat: 02:21)DreamwalkeR™ demiş ki: Allah Kolaylık Versin Kardeşim

Eyw sağolasın.

(16-07-2017, Saat: 20:07)TyreL demiş ki: Kolay gelsin abi

Sağolasın
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi