Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


buluşma

Reklam/Sponsor


#1

Dreamwalker Hüseyin
GhosT* Kemal
Kaneki Nejdet 

2 hafta önce 3 kişi buluşmuştuk ordan ufak bir kaç anı Big Grin


SS: https://hizliresim.com/zB7OBB
https://hizliresim.com/mkWgky
https://hizliresim.com/XXr8E6  adam uzaktan çekmiş :S
Alıntı

#2

Güzel gündü
Alıntı

#3

Bencede güzeldi gelmeyenlere kırıldım açıkcası bir dahaki sefere kalabalık bir buluşma düşünüyoruz
Alıntı

#4
(En son düzenleme: 14-08-2017, Saat: 16:34 Samy KİNG.)

(14-08-2017, Saat: 01:15)DreamwalkeR™ demiş ki: Bencede güzeldi gelmeyenlere kırıldım açıkcası bir dahaki sefere kalabalık bir buluşma düşünüyoruz

YA AMA DEMESENE ÖYLE .S

MORUK GELİCEKDİMDE GELMEDİĞİME PİŞMAN OLDUM Bİ TANE DAHA AYARLİYALIM YA
Alıntı

#5

Ah ben bide olacaktim fulle arabayı gez gizebildigin kadar
Alıntı

#6

Haber verseydiniz de gelseydik Big Grin

Dusunsenize WASDZONE olarak bulusma planlaniliyor 50 kisi falan geliyor. Super olurdu valla Big Grin
Alıntı

#7
(En son düzenleme: 15-08-2017, Saat: 00:02 GhosT*.)

(14-08-2017, Saat: 17:22)FarkEtmez demiş ki: Ah ben bide  olacaktim fulle  arabayı gez gizebildigin kadar

İstanbula gelirsen neden olmasın Big Grin

(14-08-2017, Saat: 19:32)Kuluku demiş ki: Haber verseydiniz de gelseydik Big Grin

Dusunsenize WASDZONE olarak bulusma planlaniliyor 50 kisi falan geliyor. Super olurdu valla Big Grin

Buluşma diye konuşmamıştık başta bidahakine kalabalık gideriz Big Grin

(14-08-2017, Saat: 16:34)Samy KİNG demiş ki:
(14-08-2017, Saat: 01:15)DreamwalkeR™ demiş ki: Bencede güzeldi gelmeyenlere kırıldım açıkcası bir dahaki sefere kalabalık bir buluşma düşünüyoruz

YA AMA DEMESENE ÖYLE .S

MORUK GELİCEKDİMDE GELMEDİĞİME PİŞMAN OLDUM Bİ TANE DAHA AYARLİYALIM YA

Ayarlarız
Alıntı

#8

Artık buluşup bi' ıslatalım ya Big Grin
Alıntı

#9

buluşma olursa haber verin gelirim
Alıntı

#10
(En son düzenleme: 15-08-2017, Saat: 23:54 GhosT*.)

(15-08-2017, Saat: 09:01)relre demiş ki: Artık buluşup bi' ıslatalım ya Big Grin

İstanbula gelde bi ıslatırız tabiki Smile

(15-08-2017, Saat: 11:33)whip demiş ki: buluşma olursa haber verin gelirim

Birdahaki sefere forumda konu bile açarım topluca buluşuruz
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi