Merhaba wasdzone ahalisi,
Ciğerim parçalandı Teamspeak'de ki odaları, yetkileri silerken. 1.5 sene olmuş. Ne eğlenceli anlar, ne fan sesleri, ne müzik botları, ne küfürler, ne kahkahalar, ne efkarlar gördük. Hepsi bi' gözümün önünden geçti. Bi' garip hissettim lan :/ https://www.youtube.com/watch?v=5J6m8IJ-oFw
En nihayetinde TS'den Discord'a geçme kararı alındı. Çağa ayak uydurmak istedik. Bi' TS yerini tutmayacak ama bununda üstesinden geliriz biz. Kim ki lan bunlar? Hıh.
Discord kullanımı hakkında ayrıntılı video çekeceğim. Çekilene kadar youtubedan araştırabilirsiniz.
Sizden ricam aynı edebiniz, adabınız ile burada aynı şekilde devam etmeniz. Genel Sohbet diye bi' text chat odası var orada yazılan her şeyi tüm üyeler görebiliyor. Buraya yazdıklarınıza dikkat edin, ceza almayın. Cezalar direk kalıcı şekilde o yüzden kanınızın hızlı akmamasına özen gösterin.
Discord indir: https://discordapp.com/download
wasdzone Discord kanalı: http://discord.me/wasdzone veya https://discord.gg/mDf4xct
Üzücü haber 2: Bhop sunucusu kapanıyor.
Bu da son yazışmalardan:
İyiki varsınız : ( ^^