Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Bi kobra değiliz ama Gurt uz biz

Reklam/Sponsor


#1

10 Ağustos doğum günümdü bekledim belki biri çıkarda konu açar diye köyde olmama rağmen forumu akşama kadar 40 kere açtım baktım konu açılmışmı diye açılmadı sonra günleri bekledim günlerde haftayı getirdi bu da mı gol drğil hakim bey he kobra olmadığımız için mi değer görmedik be üstad
Bende kendime konu açtım buradan yazın hadi huloo iyi ki doğdun yazında bari biraz neşeleneyim üzücü bi olaydı be üstadlar
Alıntı

#2
(En son düzenleme: 17-08-2017, Saat: 21:20 Özbay.)

-kurt babanı kim öldürdü?
+hav hav
- hain kostok..

geçmiş dogum gunun kutlu olsun.
Alıntı

#3

Wp den Kutladığımız İçin burdan ihtiyaç duymadım ama Sen Bilirsin Doğum Günün kutlu olsun kardeşim
Alıntı

#4

DGKO
En kısa zamanda dön sana bi parti yapak
Alıntı

#5

(17-08-2017, Saat: 21:20)Özbay demiş ki: -kurt babanı kim öldürdü?
+hav hav
- hain kostok..

geçmiş dogum gunun kutlu olsun
Aga köpekler kurt gibi ulurlar yani taklit ederler 
Ama
Kurtlar köpek gibi havlamaz hadi eyv
Alıntı

#6

(17-08-2017, Saat: 22:01)BOZGURT54 demiş ki:
(17-08-2017, Saat: 21:20)Özbay demiş ki: -kurt babanı kim öldürdü?
+hav hav
- hain kostok..

geçmiş dogum gunun kutlu olsun
Aga köpekler kurt gibi ulurlar yani taklit ederler 
Ama
Kurtlar köpek gibi havlamaz hadi eyv

bu repliği bilmemene şaşmamalı. hadi eyv
Alıntı

#7

Ayy sen küstün müüü❤️
Alıntı

#8

10 Ağustos mu? O gün ben kendimi eve zor attım Big Grin geçmiş doğum günün kutlu olsun
Alıntı

#9

Gecmis dogum gunun kutlu olsun knk <3
Alıntı

#10

Geçmiş doğum günün kutlu olsun nice senelere
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi