| Bi kobra değiliz ama Gurt uz biz |
Reklam/Sponsor
10 Ağustos doğum günümdü bekledim belki biri çıkarda konu açar diye köyde olmama rağmen forumu akşama kadar 40 kere açtım baktım konu açılmışmı diye açılmadı sonra günleri bekledim günlerde haftayı getirdi bu da mı gol drğil hakim bey he kobra olmadığımız için mi değer görmedik be üstad
Bende kendime konu açtım buradan yazın hadi huloo iyi ki doğdun yazında bari biraz neşeleneyim üzücü bi olaydı be üstadlar
Wp den Kutladığımız İçin burdan ihtiyaç duymadım ama Sen Bilirsin Doğum Günün kutlu olsun kardeşim
10 Ağustos mu? O gün ben kendimi eve zor attım
geçmiş doğum günün kutlu olsun
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


geçmiş doğum günün kutlu olsun
