Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Anket: Benim ile tanışır mıydınız?
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
evet
50.00%
5 50.00%
hayır
50.00%
5 50.00%
Toplam 10 oylar 100%
* Bu ankete oy verdiniz. [Sonuçları Göster]

Ben Deniz Umut Aypek

Reklam/Sponsor


#1
Star 

Merhaba Dostlarım, Arkadaşlarım, Ağabeylerim, Kardeşlerim.
Benim Adım Deniz Umut
Sunucuda yaklaşık 4 gündür varım.
Oyundaki Kullanıcı adım: xeuS
Sizinle Tanışmak istiyorum, Sonuçta hepimiz bu sunucunun üyesiyiz.


Alıntı: Mü’min, kendisiyle dostluk kurulabilen insandır. Kimseyle dostluk kurmayan ve kendisiyle de dostluk kurulamayan insanda hayır yoktur. HM9187, İbn Hanbel, II, 400

Tanışmak isteyenler Yoruma kendisini tanıtabilir, Tanışmak güzeldir.
Alıntı

#2

Hoşgeldin Deniz kardeşim umarım keyifli vakit geçiriyorsundur sunucuda Smile
Alıntı

#3

Hoş geldin Deniz, web editörlüğü için relre[at]outlook[dot ]com adresine örnek yazdığın yazılardan 1 tane atar mısın?
Alıntı

#4

Hos geldin, benim nickim Kuluku ( zaten belli D: )
Alıntı

#5

Sa moruq ben TyreL hoşgeldin sunucumuza baya güzel hoş biyerdir mukemmel bi aile ortami var
Alıntı

#6

COME TO WASDZONE Güzel ailemize hoş gelmedin.T R O L L. E D İ N İ Z ben imcici ferhat komutcuyum sorun varsa yazabilirsin
Alıntı

#7

kardeşim hoşgeldin. oyunda beni XERONA olarak görebilirsin, memnun oldum Smile
Alıntı

#8

Ben de Ahmet Ali bu sıralar pek aktif değilim fakat Grompiest oyun içi nickim memnun oldum
Alıntı

#9

Emirhan Şahintürk , Jr.Flexible. Memnun oldum kardeşim hoşgeldin.
Alıntı

#10

Aramıza hoşgeldin ben Mutlu
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi