| Anket: Benim ile tanışır mıydınız? Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok. |
|||
| evet | 5 | 50.00% | |
| hayır | 5 | 50.00% | |
| Toplam | 10 oylar | 100% | |
| * Bu ankete oy verdiniz. | [Sonuçları Göster] |
| Ben Deniz Umut Aypek |
Reklam/Sponsor
Merhaba Dostlarım, Arkadaşlarım, Ağabeylerim, Kardeşlerim.
Benim Adım Deniz Umut Sunucuda yaklaşık 4 gündür varım. Oyundaki Kullanıcı adım: xeuS Sizinle Tanışmak istiyorum, Sonuçta hepimiz bu sunucunun üyesiyiz. Alıntı: Mü’min, kendisiyle dostluk kurulabilen insandır. Kimseyle dostluk kurmayan ve kendisiyle de dostluk kurulamayan insanda hayır yoktur. HM9187, İbn Hanbel, II, 400 Tanışmak isteyenler Yoruma kendisini tanıtabilir, Tanışmak güzeldir.
Hoş geldin Deniz, web editörlüğü için relre[at]outlook[dot ]com adresine örnek yazdığın yazılardan 1 tane atar mısın?
Sa moruq ben TyreL hoşgeldin sunucumuza baya güzel hoş biyerdir mukemmel bi aile ortami var
COME TO WASDZONE Güzel ailemize hoş gelmedin.T R O L L. E D İ N İ Z ben imcici ferhat komutcuyum sorun varsa yazabilirsin
Ben de Ahmet Ali bu sıralar pek aktif değilim fakat Grompiest oyun içi nickim memnun oldum
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


