| AWP SUNUCUSUNDAKİ PGAG.. |
Reklam/Sponsor
AWP sunucusunda bana perma gag atılalı tam 1 hafta oldu artık açılması lazım değil mi???
Atan admin online olduğu zaman sen de sunucu da olursan gag açılır iyi oyunlar iyi forumlar
|
| Benzer Konular... | |||||
|
03-10-2017, Saat: 22:24
Son Mesaj: AirCrack-NG |
|||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

