| CSGO 100% OVERWATCH/BAN |
Reklam/Sponsor
Ban yese nolucak ki? CSGO 24 tl, indirimlerde 6 tl'ye düştüğü bile oluyor. VAC yiyen alır hesap açar hileyi ki öyle de oluyor bu da tabiki de Valve'nin işine geliyor.
Sonuç olarak da oyun hile yuvasına dönmüş durumda. Artık rekabetçiler de bileği iyi olan değil,hilesi güçlü olan kazanıyor.
tabii ki valvenin işine gelir ne de olsa hileleri pazarlayanlar da onlar vacban sistemini getirenlerde onlar.adamlar her şekil parayı kırıyor yani.ama yinede 24 tl 6 tl cebinden çıksın
http://steamcommunity.com/profiles/76561198431935087/
Hydra girdim adamda mevlana vardi Aim+wallhackten raporladim |
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


Güzel Bi Şey