Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


awp sunucusu kapalımı ?

Reklam/Sponsor


#11

(16-12-2017, Saat: 22:52)kral2727 demiş ki:
(16-12-2017, Saat: 22:47)Kuluku demiş ki: Acmazsa napcan? Bu tavrini degistirsen iyi olur. Biraz sabir edersen eninde sonunda acilicak.

sana noluyor ben adamla trol sohbet yapıyoz sana mı batı bu

Pek troll gibi gozukmuyor da
Alıntı

#12

Alıntı

#13

Alıntı

#14

Kral sana güzel haberim var gel açtık sunucuyu gel doyasıya oyna gel yiğidim benim gel Smile
Alıntı

#15

(18-12-2017, Saat: 23:36)rynaa demiş ki: Kral sana güzel haberim var gel açtık sunucuyu gel doyasıya oyna gel yiğidim benim gel Smile

geldim yoktunuz bugun
Alıntı

#16

Alıntı

#17
(En son düzenleme: 20-12-2017, Saat: 13:33 kral2727.)

Alıntı

#18

son kelimeyi kaldır ceza almanı istemem Big Grin
Alıntı

#19

Bu İçeriği Yöneticilere Rapor Et
Rapor ettiğiniz için teşekkürler.
Forum ekibinin bir üyesi en kısa zamanda bu raporu kontrol edecektir
Alıntı

#20

Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi