(16-12-2017, Saat: 22:52)kral2727 demiş ki: (16-12-2017, Saat: 22:47)Kuluku demiş ki: Acmazsa napcan? Bu tavrini degistirsen iyi olur. Biraz sabir edersen eninde sonunda acilicak. sana noluyor ben adamla trol sohbet yapıyoz sana mı batı bu
(16-12-2017, Saat: 22:47)Kuluku demiş ki: Acmazsa napcan? Bu tavrini degistirsen iyi olur. Biraz sabir edersen eninde sonunda acilicak.
(18-12-2017, Saat: 23:36)rynaa demiş ki: Kral sana güzel haberim var gel açtık sunucuyu gel doyasıya oyna gel yiğidim benim gel