| Sea of Thieves 2 Günlüğüne Tekrar Açılıyor! Nasıl mı katılırım ? Gel ^^ |
Reklam/Sponsor
Sa baylar bayanlar. Hemen doluşun. Sea of Thieves 16 Şubat Sabah 10'dan Şubat 18ine kadar tekrar açılıyor. Scale Test dedikleri sunucuların gücünü test edecekler anladığım kadarıyla. Oyun muhteşem bir açık dünya multiplayer korsan oyunudur. Size bu efsane oyunun kapalı betasını nasıl beleş oynacaksınız onu anlatacağım.
**Oyun sadece XBOX ONE ve Windows 10 kullanıcıları içindir. Oyunun fragmanı: 1--Şimdi öncelikle buradaki linkten xbox hesabımız ile insider programına kayıt oluyoruz. W10'u olan herkesin Xbox hesabı oluyor zaten. 2-- Ardından bilgisayarımızın içindeki Microsoft Store açarak Xbox Insider Merkezi yazıyoruz ve çıkan uygulamayı indiriyoruz. 3-- Yine Microsoft Store'dan Sea of Thieves diye aratarak oyunun ön siparişini vereceğiz. Kartta Para olsun olmasın ön siparişi verebileceksiniz çünkü Microsoft oyun çıkmadan 10 gün önce parayı çekecek. Kartın içinde para var mı yok mu pek alakadar etmiyor şu an. Kurallarında yazıyor zaten. Oyunun closed betasını denedikten, oynadıktan sonra ödemeyi iptal edebilirsiniz Microsoftun sitesinden bu linkten. 4-- Ön siparişi verdikten sonra indirdiğimiz Xbox Insider Merkezini açıyoruz ve uygulamadaki sözleşmeyi onaylıyoruz. Ardından uygulamanın arayüzü karşımıza çıkacak. Bu arayüzde sol taraftaki "Insider İçerik" adlı yere girerek Sea of Thievesin oraya eklenmesini bekliyoruz. Eklendikten sonra indirebilir ve oyuna girebilirsiniz. Resimdeki gibi olacak. NOT: Microsoft Store da "Sea of Thieves Closed Beta" olarak geçiyor oyunun ismi. Sistem gereksinimlerini öğrenmek için buraya bakabilirsinizzzz. Herhangi bir sorununuz olursa sorabilirsiniz. Oyun 1, 2 ve 4 kişilik bir oyun. Kapalı betayı önceden oynayanlar bilir zaten. Yeniler için bilgilendirme, oyun beta olduğundan kısıtlı bir içeriğe sahip olacaktır. Keyfini çıkarın
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


