| Teamspeak3'den Discord'a Geçiş |
Reklam/Sponsor
Şimdi üzülecek iki şeyim oldu. Birisi TS3 diğeri de Bhop kapanması. Her gün girip oynardım dun aksam giremedin bu yüzdenmiş.
wasdzonenin discord sunucusuna giriş yapamıyorum (anlık davet geçerliliğini yitirmiş ) hatasını alıyorum ne yapmalıyım
ben eski linke bakmışım özür dilerim yinede cevabınız için teşekkür ederim
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

