Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


YENİ GELDİM REV VAR MI ?

Reklam/Sponsor


#1
(En son düzenleme: 06-01-2017, Saat: 19:42 ExTRaa.)

AD: BİLAL 
SOYAD: GÜLEN
YAŞ: 20 
ŞEHİR: İSTANBUL
SELAM BEYLER YAKLASIK OLARAK 2 AY FELAN OLDU SW DE TAKILMAYA BASLIYALI İLK ZAMANLAR CANIM SIKILINCA GİRERDİM JB YE DOĞRU DÜZGÜN SW BULMAK ZORDU SIMDI ISE FAVORİLİERİMDE EN ÜSTE YERLEŞTİ. SICAK KANLI BİR İNSANIM . YONETİM EKİBİ OLSUN SW DEKİ ARKADAŞLAR OLSUN GAYET İYİLER BAZI KISILER DISINDA Big Grin 

SON OLARAK NERDE O KAVUNCU ALDIGIM KAVUNLAR KELEK CIKTI . Smile  Smile
Alıntı

#2

Aramıza hoşgeldin. Umarım güzel anlar yaşatabiliriz sana da Wink
Alıntı

#3

Kardeş bizde kelek kavun olmaz Big Grin
Alıntı

#4
(En son düzenleme: 06-01-2017, Saat: 21:13 ExTRaa.)

InsallahSmile

Kavuncu hadi hadi ?
Alıntı


Benzer Konular...
Sa Yeni Geldim Rev Var Mı? konuyu başlatan Mr.Bear
2 Cevap - 2,808 Okunma
01-09-2016, Saat: 11:04
Son Mesaj: Nervous



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi