| BOT BEKLEME |
Reklam/Sponsor
2 SAATTİR BOT BEKLİYORUM AMA HALA GELMEDİ. NEREDE YANLIŞ YAPIYORUM ? ghjbsfdjbgldsgıldalfasjlkhjldsgudskvklahvja
[Resim: jBXXZr.png] |
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |
| Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol Giriş yap |
| BOT BEKLEME |
Reklam/Sponsor
2 SAATTİR BOT BEKLİYORUM AMA HALA GELMEDİ. NEREDE YANLIŞ YAPIYORUM ? ghjbsfdjbgldsgıldalfasjlkhjldsgudskvklahvja
[Resim: jBXXZr.png] |
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |