| 12.sınıf olanlar baksın? |
Reklam/Sponsor
Kardeş biz de Anadolu lisesindeyiz. Oynayan oynuyor yani
.
Ben de 12'yim, özelde okuyorum ama Ferdi'yi her gün CS'de görüp ağlıyorum.
Sen nasıl anadolusun qöpeq
Hergün girmiyorum ki. 2 günde bir giriyorum farkettiyseniz. Belki sana öyle denk geliyodur
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


.

Sen nasıl anadolusun qöpeq