| YOLCU YOLUNDA GEREK |
Reklam/Sponsor
Bilal abim hayırlı görevler allah güzel bir şekilde dönmeyi nasip eğlesin
Hayırlısı olsun diyelim.
Askerle ilgili konuştuğum herkesin ortak olarak söylediği şey. Komando olun ayrıcalıklı olursun diyolar, gidince G*tünden kan alıyorlar. Umarım faydası dokunur |
| Benzer Konular... | |||||
|
11-10-2016, Saat: 00:19
Son Mesaj: DeatChester |
|||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

