Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


özür dilerim (kitap tadında)

Reklam/Sponsor


#11

(12-03-2017, Saat: 21:53)zined19 demiş ki:
(12-03-2017, Saat: 20:43)reXaheNs demiş ki: Big Grin kafama şu takıldı Komutcuların ban atma yetkisi yok Smile

kaptanım ben cınıms

CINIMSS benim lafım
Alıntı

#12
(En son düzenleme: 13-03-2017, Saat: 11:46 Rebel.)

(12-03-2017, Saat: 21:53)zined19 demiş ki:
(12-03-2017, Saat: 20:43)reXaheNs demiş ki: Big Grin kafama şu takıldı Komutcuların ban atma yetkisi yok Smile

kaptanım ben cınıms

Sende Kemal gibi hem komutçu hem kaptandın değil mi unuttum ya kaptan olduğunu Big Grin
Alıntı


Benzer Konular...
Hikaye tadinda ;) konuyu başlatan Admiral
3 Cevap - 2,826 Okunma
03-04-2017, Saat: 21:54
Son Mesaj: 4pro bey
Özür diliyorum. konuyu başlatan Gondi'h
1 Cevap - 2,124 Okunma
18-03-2017, Saat: 13:13
Son Mesaj: Ex2wasdzone
Cok cok ozur dilerim konuyu başlatan VueenX
2 Cevap - 2,398 Okunma
13-03-2017, Saat: 14:01
Son Mesaj: Gondi'h



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi