| yardım |
Reklam/Sponsor
HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR
JB GİRERKEN KONSOLDA retrying public diyor ve 30 denemeden sonra connection failed 30 retries hatası alıyorum sonra rus serverine girmeyi denedim (awplego) orda başarıyla girdi ve sıkıntı çıkmadı diğer jblere girmeyi denedim ama olmadı onlardada aynı hatayı verdi bilen varsa yorum atabilirse çok yardımcı olur (konu yaralıysa rep verebilirsiniz) (17-05-2017, Saat: 22:17)FarkEtmez demiş ki: HERKESE HAYIRLI AKŞAMLARAynı şey bendede oldu connect ile bağlanmayı dene olmazsa topluluk panelinden Favorilerine Ekle oradan girmeye çalış benim oldu
"connect 159.253.44.34:27030" yaz bide böyle dene olursa ne mutlu bana ii forumlar
abi banada oluyordu aynısı üst üste denedikten sonra düzeldi. olmazsa bu hatayı verdikten 5-10 dk sonra tekrar aynısı yap olması lazım. <3
beyler connect ile denedim olmadı favorilere ekledim olmadı gözüküyor ama maalesef girmiyor servera
servera tıklıyorum tıkladıktan sonra sadece bekliyorum konsolu açıyorum sürekli tekrarlıyorum retrying public diye 30 kere denedikten sonrada anamenüye connection failed after 30 retries diyor üst üste deniyorum yinede olmuyor dns felan hepsi sağlam hatta pro sw lerine felan girebiliyorum ban mı yedim diye düşündüm ama banım felanda yok hesap arkadaşın bilmiyorum yabancı forum sitelerinde dolaşıyorum sağlam bir düzelme olursa sizede iletirim işinize yarar
(17-05-2017, Saat: 23:24)FarkEtmez demiş ki: beyler connect ile denedim olmadı favorilere ekledim olmadı gözüküyor ama maalesef girmiyor servera Ben favorileri ekleyerek yaptım sorununu çözersen söle merak ettim(Bende ilk banlandım sandım
2 saat oldu hala bir çözüm yakalıyamadım anlamıyorum nerde ne kaybediyorum bilmiyorum sürekli connection failed after hatası geliyor ama sadece toplulukda bazı sunuculara geliyor girip çıkınca onlarda bozuluyor silip yüklesem dicem de aynı olacak önceden olmustu fakat nasıl düzelttim yada kendimi düzelmişti bilmiyorum eğer çözümü yoksa öyle beklicez geçsin
yok ayberkim girmiyor işte connection failed after hatası veriyor bayağı kez denedim olmadı olmuyor eskiden olmustu bir şekilde halletmiştim ama bu seferki olmuyor nedense
Stalkler ali alıyordu bu hatayı 2 hafta önce arkadaşından giriyordu kendinden giremiyordu ona ulaş çözmüş olmalı ki giriyor
|
| Benzer Konular... | |||||
|
Ts3 Android nasıl kullanırım. yardım aranıyor.
konuyu başlatan PrinceofKnights
14 Cevap - 9,742 Okunma |
|||||
|
28-11-2016, Saat: 23:26
Son Mesaj: PrinceofKnights |
|||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


dns felan hepsi sağlam hatta pro sw lerine felan girebiliyorum ban mı yedim diye düşündüm ama banım felanda yok hesap arkadaşın bilmiyorum yabancı forum sitelerinde dolaşıyorum sağlam bir düzelme olursa sizede iletirim işinize yarar