| uzun süre yokum |
Reklam/Sponsor
Eğer bir şey silindiyse Okan sikmiştir çünkü başka kimsenin yetkisi yok. Okan da hatalı bir şey yapıldıysa ibret-i alem olsun diye silmez genelde
"sa" "as" diye konu mu açılır lan? Açtığın konuları "Tanışma Alanı"na açma kaç kere tanışıcaz. Devamı halinde ceza alacaksın.
(22-05-2017, Saat: 20:16)4pro bey demiş ki:(21-05-2017, Saat: 23:04)relre demiş ki: "sa" "as" diye konu mu açılır lan? Açtığın konuları "Tanışma Alanı"na açma kaç kere tanışıcaz. Devamı halinde ceza alacaksın. pardon unutmuşum karşim
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

