| KENDİNİZE İYİ BAKIN |
Reklam/Sponsor
Merhaba dostlar, hepinizi en icten sevgilerimle selamlıyorum.
Beni tanıyan tanımayan herkese artık aranızda bir süre olamayacağımı bildirmek istedim. Serverda hiç yalnız kalmadım ve hep bir dostum oldu tanışmadığım insanlar bile bana burada aileydi. Ancak biliyorsunuz üniversite sınavı çok illet bir şey ve bunu geçip istediğim yere gidebilmek için ben o kadar da yeterli biri değilim. Bu yüzden bu son yılımı çalışmaya adayıp hayatıma şekil vermek istiyorum. Sizleri çok seviyorum, hakkınızı helal edin. Birgün iyi haberlerle dönmek dileğiyle. Kendinize iyi bakın Sağlıcakla ...
Yavas yavaas masadan eksiliyor dostlar...
Bende gidiyorum onlar ozlesin bizi bnne dimi ama yak yak yak
qnq 2 sene sonra bende giricem ama bırakmam beya Neyse Kendine iyi bak başarılar
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


