Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


ŞİMDİ GİDİYORUM AMA DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLUCAK

Reklam/Sponsor


#1

Arkadaşlar 1 ay (uzayabilir) gibi bir süreliğine oyunlardan uzaklaşmam gerekli elimde çok önemli bir proje var ve ben kendimi bu kadar güzel bi yerden alıkoyamayacağımı biliyorum.
Bu yüzden ayber arkadaşımızdan rica ettim kırmadı kendiside 1 aylık bir ban atıcak.

Hepinizi ayrı ayrı seviyorum görüşmek üzere

Şunuda şuraya bırakayım Big Grin

https://www.youtube.com/watch?v=8D-ib1RUUz4
Alıntı

#2

See You Again Alp bey bekliyor olucağım daha erken dönersen mutlaka söyle banını açarız
Alıntı

#3

sii yu leytaa
Alıntı

#4

!unban lethe(steam ıd) banın açıldı gitme.
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi