| Teamspeak sunucusu |
Reklam/Sponsor
Teamspeak sunucusuna katılırken şu şekilde bir hata aldım
insufficient client permissions (failed on i_client_max_channel_subscriptions) Bu hatanın nasıl çözüldüğünü bilen varsa acaba yardımcı olabilir mi teşekkür ederim
tsyi aç "alt+P" yap "application" ayarlarından "channel sup" seçeneklerinden 2. olanı seç girmeyi tekrar dene
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


