Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


KENDİNİZE İYİ BAKIN

Reklam/Sponsor


#1

Merhaba dostlar, hepinizi en icten sevgilerimle selamlıyorum.
Beni tanıyan tanımayan herkese artık aranızda bir süre olamayacağımı bildirmek istedim. 
Serverda hiç yalnız kalmadım ve hep bir dostum oldu tanışmadığım insanlar bile bana burada aileydi.
Ancak biliyorsunuz üniversite sınavı çok illet bir şey ve bunu geçip istediğim yere gidebilmek  için ben o kadar da yeterli biri değilim. Bu yüzden bu son yılımı çalışmaya adayıp hayatıma şekil vermek istiyorum.
Sizleri çok seviyorum, hakkınızı helal edin.
Birgün iyi haberlerle dönmek dileğiyle. 
Kendinize iyi bakın 
Sağlıcakla ...
Alıntı

#2

Görüşmek üzere, bekliyoruz, kendine iyi bak : /
Alıntı

#3

Yavas yavaas masadan eksiliyor dostlar...
Bende gidiyorum onlar ozlesin bizi bnne dimi ama yak yak yak
Alıntı

#4

Adios amigo...
Alıntı

#5

qnq 2 sene sonra bende giricem ama bırakmam beya Neyse Kendine iyi bak başarılar
Alıntı

#6

Kendine iyi bak inşallah istediğin yere yerleşirsin ^-^
Alıntı

#7

Haftada 1 saat de olsa gir be
Alıntı

#8

inşallah istediğin yerlere gelirsin görüşmek üzere
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi