Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Tatil

Reklam/Sponsor


#1
Big Grin  (En son düzenleme: 10-07-2017, Saat: 13:35 Kuluku.)

SA beyler ben bi bucuk ay boyunca serverlarda bulunamiyacagim cunku Turkiye'ye tatile geliyorum (Isvicre'den). Lafi kisa kesicem - kendinize ve serverlara iyi bakin, ban yememeye calisin Big Grin
Alıntı

#2

nereye geliyorsun
Alıntı

#3

Neresine gelcen gardaş ??? Big Grin
Alıntı

#4

İnş orduya gelir
Alıntı

#5

Istanbul ve Tekirdag arasinda bi yazligimiz var oraya gidiyorum. Bide Corlu'ya da arada sirada gidicem. O civarlarda olanlar bulusmak isterse ayarlayabiliriz Big Grin
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi