| buluşma |
Reklam/Sponsor
Dreamwalker Hüseyin
GhosT* Kemal Kaneki Nejdet 2 hafta önce 3 kişi buluşmuştuk ordan ufak bir kaç anı ![]() SS: https://hizliresim.com/zB7OBB https://hizliresim.com/mkWgky https://hizliresim.com/XXr8E6 adam uzaktan çekmiş :S
Bencede güzeldi gelmeyenlere kırıldım açıkcası bir dahaki sefere kalabalık bir buluşma düşünüyoruz
Haber verseydiniz de gelseydik
![]() Dusunsenize WASDZONE olarak bulusma planlaniliyor 50 kisi falan geliyor. Super olurdu valla
(14-08-2017, Saat: 17:22)FarkEtmez demiş ki: Ah ben bide olacaktim fulle arabayı gez gizebildigin kadar İstanbula gelirsen neden olmasın ![]() (14-08-2017, Saat: 19:32)Kuluku demiş ki: Haber verseydiniz de gelseydik Buluşma diye konuşmamıştık başta bidahakine kalabalık gideriz ![]() (14-08-2017, Saat: 16:34)Samy KİNG demiş ki:(14-08-2017, Saat: 01:15)DreamwalkeR™ demiş ki: Bencede güzeldi gelmeyenlere kırıldım açıkcası bir dahaki sefere kalabalık bir buluşma düşünüyoruz Ayarlarız |
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |




