Muhafızlık oyunundan sonra şehir dışına çıkmıştım bu yüzden muhafızlığım yazılmamıştı. Kemal Abi (Ghost) eve gece gibi geleceğini o yüzden Okan Abi (relre)'ye söylememi istedi ancak Okan Abi (relre) unuttu galiba yeni muhafızlık oyunu yapılıcak neredeyse benim muhafızlık gg mi oluyor?