Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


AWP SUNUCUSUNDAKİ PGAG..

Reklam/Sponsor


#1

AWP sunucusunda bana perma gag atılalı tam 1 hafta oldu artık açılması lazım değil mi???
Alıntı

#2

Atan admin online olduğu zaman sen de sunucu da olursan gag açılır iyi oyunlar iyi forumlar
Alıntı


Benzer Konular...
gereksiz yetki ve pgag konuyu başlatan whip
1 Cevap - 2,330 Okunma
19-11-2017, Saat: 19:56
Son Mesaj: rynaa
Wasdzone awp pgag pmute konuyu başlatan Daurni
3 Cevap - 3,072 Okunma
03-10-2017, Saat: 22:24
Son Mesaj: AirCrack-NG
AWP haksız yere pgag konuyu başlatan ByFroxer
2 Cevap - 2,560 Okunma
31-07-2017, Saat: 12:41
Son Mesaj: ByFroxer



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi