| CS: GO Komik Sözler :D |
Reklam/Sponsor
Sizlere internette karşılaştığımız ve bazıları da klasikleşmiş bir kaç CS: GO sözünü söylemek istedim
![]() -Tek tek gel tek tek. Noldu yemiyoMu -Kalbine kurdugum c4 u defunse edecek kadar adi isen,ellerim consoleye disconnect yazacak kadar asildir -EğeR 1 qün Cs'De öLürSem ßéNi ßıRaKıN éLi aLın..!! -Kızlara Head$HoT , aiLeme baN , oKuLa KiCK , HaYaTa quiT CéKTiM >Girdim Dün Servera Baqtım Wallcılar Burada, Seni Gördüm Elim Kaydı Bütün wallcular yana yattı [b]>İçimde hiç patlamayan bir C4 var.Defuse kit'im olurmusun [/b] >Seni seninle yaşamak varken, sensiz wallcılarla yaşamak zoruma gidiyor.. >Ölüm, ölüm dediğin nedirki gülüm, ben senin için C4 kurmayı göze almışım.. >Seni her düşündüğümde bir terörist wuruyorum.. Benim artık top15'de adım var.. >Bir ak47 mermisi seni seviyorum anlamı taşısaydı, ven sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inanki admin beni serverdan banlardı.. >Hani ak47 vardır hs anlatır hani hileci vardır speed anlatır birde aşk vardır beni hayattan banlatır seni seviyorum.. >(Dustjump) Bir havuz gördüm uçurumun en altında.. Benim olmazsan ya uçurumdayım yada en altında.. >Bir awp mermisi olmak isterdim. Neden mi? Düşmanın seni awp ile wurduğunda vücudunun derinliklerine girip bir daha hiç çıkmamak için.. >Round nedir ki? başlar biter. [b]Ak47 nedir ki? Hs atar gider. C4 nedir ki? patlar biter. Ama sana olan kurşunlarım sonsuzdur, ancak sizin basede biter [/b]- abi ben ön kapıyı kapatip geliyorum [b]- hacı bak şimdi pazar yerindeki tavuğu vuracam - euehuehue ben şu bombayı kuruyumda - ustaa kırmızı telimi kesecem - açılın leyynn...! bende defuse kit var - ANAAA yerde keleş var Lan - sen çatıya bak ben arka kapıdan girecem - kör oldum beni koruyun göremiyorum - abi bak rehineleri kendime siper yaptım şimdi vuramazlar di mi - borudan niye geçemiyorum ben... - arka kapıdan çıktıklarında çatıdan üstlerine atlıycam tamammı [/b] - aha geliolar,faruk abiii,faruk abiii,gel kutuya çıkalim hadi [b]- olm adamın kurşunu bitti , bak şimdi bıçakla dalacam - çatıda biri var sanki - rıfat abi ben önden gidiyorum... - oha be bacağımdan vurdu... - olm siz önden gidin benim silahım yok (leş yiyicilik) - olm tek kişi kaldın intihar et bitsin işte.... - yaaa köprüyü kimse almadı mı?? - bombaaaaaa!!!!!!!! - sırada kaç kişi vaar? [/b] -Köprü'yü sen almıyacak miydim Kamil, Bak bicak yedim! ? [b]-Yok aga ben suyu alacaktim sen köprüyü! -Koşun Hüleyn yakalayin şunu! -Abi botlarla koşamıyom. -Asmadan gidelim asmadan devriyeler basmadan. -Kapıdan dalalım kapıdan FB atmadan. -Sudan dalalım sudan komşu awp almadan[/b]
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


