CSGO VIEWMODEL AYARLARI |
Reklam/Sponsor Viewmodel FOV(field of view).
Eskiden r_drawviewmodel komutunu 1 yapınca silah gözükür 0 yapınca silah gözükmezdi.Bu durumu farklı bi boyuta taşımışlar silahımızın dolayısıyla kolumuzun konumunu 3 parametreyle değiştirebiliyoruz : 1 = desktop 2 = couch 3 = classic Komut : viewmodel_presetpos Tamamiyle grafiksel bir opsiyon.Hangisi hoşunuza giderse onu kullanabiliyorsunuz ben şu an classicte devam ediyorum ama 2 numaralı değerde de silah daha yakın görünüyor daha doğrusu gerçek hayatta pusarak bekleyince nasıl bir konum alınırsa o konuma sokuyor görüntüyü. Bu da daha yakın demek... Bu özelliği kendi isteğinize göre de kişiselleştirebilirsiniz. Bunun için gerekli komutlar ise ; viewmodel_fov : 54 - 68 arasındaki değerleri verebilirsiniz.Kolunuzun ve silahın ekranın altından ne kadar uzağında olması gerektiğini ayarlamaya yarar. viewmodel_offset_x : -2 ve 2 arasındaki değerleri verebilirsiniz.Kolunuzun ve silahın X ekseninde nerde olması gerektiğini ayarlamaya yarar. viewmodel_offset_y : -2 ve 2 arasındaki değerleri verebilirsiniz.Kolunuzun ve silahın Y ekseninde nerde olması gerektiğini ayarlamaya yarar. viewmodel_offset_z : -2 ve 2 arasındaki değerleri verebilirsiniz.Kolunuzun ve silahın Z ekseninde nerde olması gerektiğini ayarlamaya yarar. Koşarken silahınızın hareketi konusunda da bikaç opsiyon var. Mesela cl_bob 0 komutunu bilirsiniz.Silah yürürken ileri geri hareket etmez. Bu sefer bunu yapmak için bikaç komut gerekiyor: cl_bob_lower_amt ; yürürken silah birazcık geriyo doğru kayıyor ivmelenmenin doğal etkisiyle. Bunu engellemek için kullanılıyor. 5-21 arasında değer alabilir.Tavsiyem "5" cl_bobamt_lat ; yürürken silahın yatay olarak sağa sola sallanma komutu. Aldığı minimum değer 0.1 bu sebeple bunu tavsiye ediyorum. cl_bobamt_vert ; bu da yürürken silahın dikey olarak yukarı aşağı sallanma komutu. Aldığı minimum değer bunun da 0.1 bu sebeple yine bunu tavsiye ediyorum. cl_bobcycle ; bu da herkesin bildiği silahın sallanma frekansı ayarı. 0.98 default değerde kalması da yeterli ama max değer olan 2'ye aldığınızda sallanmaları pek hissetmiyorsunuz. 0.1'e alınca da saçma oluyor çok hızlı ileri geri hareket ediyor frekans ayarı olduğu için en yüksek değere getirin dalgalanmayı en az hissetmek için. Tavsiyem bu. Bir de bunların dışında duck pozisyonuna geçerken silahın hareketlerini kontrol etmeye yarayan komutlar var : cl_viewmodel_shift_left_amt ; bu komut çömelirken silahın sola kayma ayarını yapıyor. 0 yaparsanız silah olduğu pozisyonda çömelirsiniz. cl_viewmodel_shift_right_amt ; bu da aynı komut sadece sağa kayma ayarı. Bu iki değeri 0 yapabilirsiniz ancak minimum değerler left için 0.5,right için 0.25. Bu sebeple illaki az da olsa o kaymayı görüyorsunuz. Tabiki rahatsız etmiyorsa bu değerlerle oynamamanızı tavsiye ederim. |
Benzer Konular... | |||||
CSGO Belli Maplardaki Yerlerin İsimleri (Bilmeyenlere)
konuyu başlatan Lixue_
9 Cevap - 10,302 Okunma |
|||||
09-11-2016, Saat: 23:30
Son Mesaj: PrinceofKnights |
|||||
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
1 Ziyaretçi |