| Town of Salem |
Reklam/Sponsor
Öncelikle herkese merhabalar
Town of Saleme yeni başlamamla birlikte baya sevdim. Burdanda tos a sahip olan arkadaşlar varsa beraber oynayalım diyorum arkadaşlarla oynayınca harika zevkli bir roleplay oyunu oyunun ayrıntılarını ( https://forum.donanimhaber.com/town-of-salem-roller-ve-taktikler--117205115 http://www.oyunboku.com/p/town-of-salem-rolleri.html ) bu iki konudan bulabilirsiniz. internet üzerinden bedava oynanıyor sanırım 10 tl yi çok görmeyenler steamdan satında alabilirler oyun boyutu küçük zaten 1 gb kadar steamdan alınca birde oyun için para veriyor yanlış bilmiyorsam ben oynarım sevdim hoşuma gitti ilgimi çekti diyen olursa aranızda hergün tsdeyim (John Reese) aynı zamanda beni steamdan ekleyebilirsiniz. steam link : http://steamcommunity.com/id/John2793/ şimdilik bi 3-4 arkadaş oynuyoruz bir oyun max 15 kişiden oluşuyor sormak istediğiniz birşey varsa bu konu altındanda ulaşabilirsiniz. birde ts'ye bi ToS odası isterim : herkese iyi günler
bizim bir ortamımız vardı 15 kişi le odada dolusup oynardık yazın oluyordu bu ts de bulunursan istdigin zaman tos gireilibiriz
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


herkese iyi günler