Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Town of Salem

Reklam/Sponsor


#1

Öncelikle herkese merhabalar 
Town of Saleme yeni başlamamla birlikte baya sevdim. Burdanda tos a sahip olan arkadaşlar varsa beraber oynayalım diyorum arkadaşlarla oynayınca harika zevkli bir roleplay oyunu oyunun ayrıntılarını 

( https://forum.donanimhaber.com/town-of-salem-roller-ve-taktikler--117205115

http://www.oyunboku.com/p/town-of-salem-rolleri.html )

bu iki konudan bulabilirsiniz. internet üzerinden bedava oynanıyor sanırım 10 tl yi çok görmeyenler steamdan satında alabilirler oyun boyutu küçük zaten 1 gb kadar steamdan alınca birde oyun için para veriyor yanlış bilmiyorsam ben oynarım sevdim hoşuma gitti ilgimi çekti diyen olursa aranızda hergün tsdeyim (John Reese) aynı zamanda beni steamdan ekleyebilirsiniz. 
steam link : http://steamcommunity.com/id/John2793/

şimdilik bi 3-4 arkadaş oynuyoruz bir oyun max 15  kişiden oluşuyor sormak istediğiniz birşey varsa bu konu altındanda ulaşabilirsiniz. birde ts'ye bi ToS odası isterim :Smile herkese iyi günler
Alıntı

#2

bizim bir ortamımız vardı 15 kişi le odada dolusup oynardık yazın oluyordu bu ts de bulunursan istdigin zaman tos gireilibiriz
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi