CS:GO'nun Geleceği |
Reklam/Sponsor
Gabe Newell Reddit “Bana Soru Sor” Özeti
CS:GO’da kaç kişi çalışıyor? “20-30, her zaman olduğu gibi” CSGO için Source 2 motoru ne zaman gelecek? “Source 2 birkaç grup sistemin yeniden yazılmasından oluşuyor. CSGO için ise, biz bu yeni sistemleri onun özgün yararlılığına göre değerlendiriyoruz. Bazı CSGO yeniden işlemleri “rework” devam ediyor, Source 2’nin parçalarının kullanımını sağlayan kullanıcı arayüzü gibi. Diğer sistemlerde belki bu işleme katılabilir. Bazı Source 2 sistemleri ise CSGO için asla doğru olmayabilir. İlgili Anekdot: Bize eskiden Majors’ta Source 2 ele alındığında sorardık “Source 2’nin CSGO için ne yapmasını umuyorsunuz?” ve bunun cevabı bir süre için “Hitboxların daha iyi olmasını bekliyorum.” du. Herşeyi Source 2’ye aktarmak aslında bu sorunu çözmezdi. Bizde ileri gittik ve daha iyi hitboxlar yapmak için zaman harcadık. Açıklama: Kısacası Source 2'yi CS:GO'ya uydurmaya çalışıyorlar. Ayrıca bilmeyenler için;"hitbox" vücuttaki bölgelerin ne akdar hasar alacağını ayarlayan bir algılama sistemidir. Valve’den CSGO’ya bir topluluk temsilcisi atamanın bir yolu var mı? Toplulukla sık sık iletişim halinde olabilecek ve yapımcılar ve topluluk arasında anlaşma sağlayabilecek biri. “Bizler topluluk menajerleri almayı göz önüne almadık çünkü genellikle oyun güncellemeleri çıkararak iletişim kurmayı tercih ediyoruz. Toplulukta olan söyleşileri bozmaktan kaçınıyoruz, bu nedenle de çoğu zaman sessiz kalmaya eğilimli oluyoruz. Ama verebileceğimiz yararlı bilgiler olduğunda o işi birlikte söyleşilerde hallediyoruz.” Açıklama: Topluluğu kendi haline bırakıyoruz ki aralarındaki diyaloglar bitmesin diyorlar galiba. Çok saçma bence ![]() Bizlere Counter-Strike (genel olarak global offensive ve serisi)’nin yol haritasının içyüzünü anlatabilir misiniz? Valve’nin oyunun geleceği ve/ya da topluluk için herhangi bir önemli hedefi var mı? “Yol haritası hakkında, 2017 için önceliklerimiz Panorama’yı kullanıcı arayüzü (UI) ile değiştirmek , CS:GO’yu fanlarının olduğu yerlerde daha çok yerde ulaşılabilir yapmak, CS:GO’ya ve anti-cheat’e kolay ulaşımı olmayan (Çin gibi) yerler için. Ayrıca bugları düzeltmeye ve yeni özellikler eklemeye yıl boyunca devam edeceğiz, geçmişte olduğu gibi. Açıklama: wikipedia: Kullanıcı arayüzü, veya kullanıcı arabirimi (İnsan Makine Arayüzü) insanların bir makine, cihaz, bilgisayar programı ya da karmaşık aletlerle etkileşimini sağlayan yöntemlerin bileşkesine verilen addır. Panorama ise Valve'nin geliştirdiği yeni bir sistem bu da oyundaki performans ve kalitede artış göreceğimizin bir göstergesi. Bizlere ilerideki güncelleme içeriklerinin sıklığı hakkında bilgi verebilir misiniz, özellikle operasyonlar hakkında? “Güncellemelere her ya da iki haftada bir devam etmeyi planlıyoruz. Operasyonlara gelince, onun için ayarlanmış bir program yok. Düşündük ve bu işin, odaklanmayı seçebileceğimiz diğer işlerle bağıl olduğuna karar verdik ve diğer geçmiş işlerimiz ürün için daha iyi göründü. Örmeğin, 2016’nın sonunda Inferno’yu çıkarmaya, HRTF ile çevresel sesi geliştirmeye, katınılabilir halka açık lobiler yapmaya ve bazı uzun zamanlı işlere devam etmeye karar verdik.” Açıklama: Operasyonlar yerine başka şeyleri yapmayı seçtik. Diyorlar. CSGO major’da olmayı planlıyor musunuz? Orada olmanız gerçekten harika olurdu ve valve’nin CSGO ya gerçekten dikkat ettiğini gösterirdi. “Eminim ki ileride birine katılacağım, sadece zamanlama. Swag’ın banı kaldırılacak mı? “Brax tam bir sürtük.” İngilizce Kaynak: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/5olz97/gaben_ama_summary/
|
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
1 Ziyaretçi |