 |
Jailbreak sunucumuzda map değiştirme komutu değişmiştir. Şu an için eski komutumuz olan !map komutunu kullanabiliyorsunuz fakat birkaç gün sonra kullanamayacaksınız. Yeni kodlarla açmanız gerekiyor. Bu yeni sistemle 2 kişinin aynı anda map açarak sunucunun çökmesine sebep olması veya haritanın yanlış açılması gibi sorunları tamamen ortadan kaldırdık.
Eskiden:
!bitir yapıp mp_timelimit komutunu 0 lıyorduk ve,
!map xxxx yapıp sıradaki mapı açıyorduk
Yeni Sistemle:
!setnextmap xxxx yapıp oynanan haritadan sonra açılacak olan haritayı belirliyoruz ve,
!bitir yaparak el sonunda haritanın otomatik olarak açılmasını sağlıyoruz.
Örnek vermek gerekirse
PGG haritasını açmak istiyoruz,
!setnextmap _pgg
(Sunucu size hangi mapın açılacağını "Sıradaki harita jb_buyukisyan_pgg olarak değişti" diye bir mesaj vererek bildirecektir. Bu sayede mapı doğru mu açıyorsunuz yanlış mı açıyorsunuz görebilirsiniz.)
!bitir
Obama haritasını açmak istiyoruz
!setnextmap obama_v5
<Sıradaki harita jb_obama_v5_beta olarak değiştirildi.>
!bitir
Eğer bir hata yaparsanız tekrar setnextmap komutu girerek sıradaki haritayı tekrar değiştirebilirsiniz. 100 kişi aynı anda setnextmap yazsa bile sorun olmayacaktır.
|