Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Bilene 2k Kredi GeLLLLLLLLLLL
Gönderen: Cpt.VeXoR - 01-04-2017, Saat: 23:53 - Cevaplar (22)

siz fakirler yeri geldi steamdan eklediniz mesaj attınız yeri geldi ts den yazdınız yeri geldi oyundan yazdınız yeri geldi instagramdan tüm fotograflarımı beğenip kredi istediniz ve ben tükendim yeni bir olay başlatıyorum soru soruyorum bilene kredi veriyoruz gel baba gel


1 dal kısa parlamet sigarasında kaç adet çizgi vardır

!!!!!!!!!!!!!!!!kaneki arkadaşımız 51 diyerek 2k kredi kazanmıştır katılan arkadaşlara teşekkür ederiz
!!!!! özbay kardeşimizin 2. olmasına karşın üstün azmi nedeni ile jüri özel ödülünü almıştır :Big Grin 2. sayfada bakabilirsiniz 


!!!UYARI!!!
SİGARA İÇMEK KAN AKIŞINI YAVAŞLATIR VE CİNSEL İKTİDARSIZLIĞA NEDEN OLUR


[Resim: 37EAR9.jpg]

Continue reading..

  CONTRAUTKU
Gönderen: BOZGURT54 - 01-04-2017, Saat: 22:52 - Cevaplar (6)

Şuanda jaildeyim elimde var daimyo
Dert değil nere obama nere bravo
Şahane bu fonda ya ya ye coco Jumbo lady relre’yle son kombo
İlk ve son isyan bu kanlı abi map sonu bu ligi global yaş ama beyni noob kötü sonu
Ya eline verirler yada ctkov olur düzeltilir elin sonu
Free ne güzel macitim sade güzel
Niye ninjakamil bu serverda gezer diye düşüm kamil
Ama sana awpyle gömünce diyosun ah ne güzel
Bu benim suçummu şimdi mahkum söyle korkma
Senin için değil bu novalı pompa benim için hiç oyun için iyi senin için +rep
Free olsamda hak gg dememek benimkisi
Bana destek olma keyfi relrii
Emin ol ki bi çoğu gibi hak yer olsaydım derdim obama contrapgg yerine contradustyy
Derler ki bozgurt az isyan yap ya da smurf aç hak gg yaz
Yetkim var yapamam büyük yetkim var istesesem de smurf açtırmaz relre
Ağlama lan bu benim AK’em değildi
Ki beğendim beno sarı buldozer iyiydi bilin mi ben kaçsam da izlenir deli gibi desemde diribiibibibi
Yetkim bitmez bugünlük çünkü her biri wasdzone düşerim hücreye
Bi anda kaçıp dost bilmem peşimde çakal ct gibisiniz itilmişler
Bendeyse aimlerden ziyade mimimim deyip de gitmektir mor tünele
Wasdzone jail oynamak gibi sektir jail mucizem isyanteamde kendin seç bul bişey Wall hack
Ki yetmiş beş kill kere denesen nolur korumalar elimde boğulur
Orası v2 ise burası pgg ye doğrudur ne diyosam o delisi adası yoktur
Kaptanlık 50 adminlik 30 dur
İçim hep ragat ki free nickim aç alfa kelleciyim ama sana kalan havla fino nasılsa team beni seviyo
Dediklerimin bi tersi olsada ray malifalitiko
Kapımı aç dang ding dong de kalk team hiç halin yoksa bizi isyana boğ yerinde kal lan noob çiko
Sanki pashabiceps kennys scream paz desede isyanı çıkan çıkan kişi el vermez
Bu isyan bana bile çıkar el vermez bi kaçak varsa koş bulabilirsen ona sor
Bana sorma kaçak bilir hücre bilmez
Serverın kölesidir jail köpeği disko çalan değil ts deki weak up
Aman dikkat uzaktan sev deathruna yuvarlat her süt döneği
Çünkü bi uzun yol fark var aramda korumalarla şuan alayı hacker bense valve gaben
Follow wadzone relre abi bu çok fena sat bi sağa bi sola bay bay baby
 
       BOZGURTTAN SA

Continue reading..

  Reklam mı o?
Gönderen: metnmanv - 01-04-2017, Saat: 05:30 - Cevaplar (1)

yine birgün jb de takılıyorum bir baktım boost must bişeyler acaba dedim yeni eklenen bi eklentinin reklamımı sonra alakasız bişeyin reklamı olduğunu gördüm siteyide bi ziyaret edeyim dedim hafiften bi relre kokusu aldım sitede kendime reklam vereyim muhabbeti bu muydu konu aydınlanabilir mi ilgili reklam ektedir chate bakmanız yeterlidir buraya yazmıyorm yanlış bi reklam olmasın



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  maaş talebi
Gönderen: zined19 - 01-04-2017, Saat: 04:38 - Cevaplar (1)

GÜNLERDİR GECE SAAT 11- 01 SAATLERI ARASINDA KOMUTU DEVRALIP SABAH 6-7 ARASINDA DEVRETMEKTEN CİĞERİM SOLDU GÜNLERCE MİNİMUM 6 MAKSİMUM 9 SAAT KOMUT VERİYORUM EVDE ÇOLUK ÇOCUK AÇ!!!
her sabah eve geldiğim de hanım ellerime bakıyor "acaba eşim bugün eli dolumu geldi diye 
ben çocuklarıma 1 komutçu/kaptan maaşıyla nasıl bakayım!! nasıl çukulata alayım!!!
LÜTFEN ARTIK MAAŞ BAĞLAYINIZ
SAYGILARIMLA İYİ FORUMLAR...


Edit: günlerdir benımle birlikte çalışan Air-Crack karşimide unutmadım onada maaş taleb ediyoruz!!

Continue reading..

  ARMA3
Gönderen: astleon17 - 01-04-2017, Saat: 04:21 - Cevaplar (3)

SERVERİMİZDE İLLAKİ ARMA3 OYNAYAN VARDIR ABİLER , KARDEŞLERİM , 
ARMA 3 ALMAK İSTİYORUM PC ÖZELLİKLERİM ŞUDUR ;

EKRAN KARTIM NVİDİA GEFORCE 610M 2GB
RAM 8GB 
1TB HARDDİSK 

SİZCE GÜZELCE OYNARMIYIM CSGO AYARLARIM 1024X768 D2 HARİTASINDA 100FPS SABİT ekran 4:3wv

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 31-03-2017, Saat: 19:07 - Cevaplar (2)

uzun süre yokum

Continue reading..

  Selamın Aleyküm Proya noldu ?
Gönderen: Slowtech - 31-03-2017, Saat: 15:58 - Cevaplar (2)

beyler pro öldümü ?

Continue reading..

Lightbulb Yeni Marker ve Boyut Değiştirebilme
Gönderen: AirCrack-NG - 31-03-2017, Saat: 02:33 - Cevaplar (4)

Merhaba arkadaşlar, özellikle komutçular...

Yeni mavi daire pluginimiz tekrar aktif edilmiştir ve yeni modelde artık !daire yazarak markerin boyutunu değiştirebilirsiniz. Bu değişikliği sadece !w yazdıktan sonra yapabilirsiniz ve farklı bir değişiklik yapılana kadar aynı kalır. Resimde de görüldüğü üzere !w yazdıktan sonra !daire yazarak marker boyutunu değiştirmek isterseniz menünün açılmasını sağlayabilirsiniz. Hangi boyutu kullanacağınız artık size kalmış Smile 




[Resim: nRJQb0.jpg]

Continue reading..

  Komutçu Trollemek
Gönderen: NinjaKamil - 30-03-2017, Saat: 10:24 - Cevaplar (6)

Elimde yeterli delil olmadığı için bu konuyu bir şikayet konusu olarak değil öneri veya tavsiye konusu olarak açıyorum. Serverda bulunan kişilerin %90ı komutçu trollemeye meyillidir bu su götürmez bir gerçek. Fakat en azından yetkili arkadaşlar (komutçu, kaptan, master slot vs.) bu olayı dozunda bırakabilmeli. Bakın komutçu trollemek ban sebebi olmasına rağmen ben dozunda bırakılmalı diyorum. 

Örnek verecek olursak çok değil daha 3-5 gün önce Bugras nicknameli arkadaşımızın benim komutumda troll yapmasından sonra yaklaşık 20 dk boyunca mikrofonumu düzeltemedim. 
Sonuç olarak serverda bulunan diğer oyuncular komut dinleyemedi ve eğlenmek için geldikleri serverdan eğlenemeden çıktılar. Ardından Bugras 100dk ban yedi. Benim hatam yok demiyorum (mikrofon problemimi bilenler biliyor). Tekrar bu sabaha dönelim, server resetlendikten sonra servera girdiğimde aynı arkadaş yanında bir kaç kişiyle birlikte aynı trollü tekrar yaptılar. Sorunumu bilmelerine rağmen bunu yapmalarının sonucunda aynı şeyler tekrar yaşandı. Ben bu olaydan gerçekten sıkıldım. 

Bugüne kadar bu güzel aile ortamında ufak tefek mevzulardan insanların birbirini şikayet etmesini gerilim yaşamasını gereksiz buluyordum. Ama belli ki bu güzel ortamı baltalamak isteyen arkadaşlar da varmış içimizde. Artık herkes bilsin ki bunları yapanları cezasız bırakmamak için elimden gelen her şeyi yapacağım.

Bu arada mikrofon problemimi kökünden halledene kadar tekrar komuta geçip insanların vaktini boşa harcamayacağım.

Continue reading..

Star wasdzone İçerik Editörü Alımı
Gönderen: Özbay - 30-03-2017, Saat: 00:14 - Cevaplar (14)

İçerik editörü arıyoruz. Bu işi daha önce yapmış olanlara öncelik vereceğiz tabii ki.

İçerik Editörü nedir? Yazarlık nedir?
Üstün körü bahsetmek gerekirse; herhangi bi' oyun hakkında her türlü yazıyı yazabilecek birini arıyoruz. .
Aradığımız yazar web sitesinde görev alacak olup. Kendi oyun bloguymuş gibi oyunlar hakkında istediği(hack, w4rez hariç) içeriği girebilir.

Öncelik: League Of Legends(haftalık şampiyon rotasyonu, haftalık indirimler, turnuvalar, güncellemeler) - Dota 2( güncel turnuvalar, güncellemeler) - Yeni oyun içerikleri ( Oyun incelemesi, sistem gereksinimleri) 

Şartlar:
-Herhangi bir oyun hakkında her hafta en az 5 adet içerik girebilecek
-Türkçe'yi düzgün kullanabilen
-Tercihen İngilizce çeviri yapabilecek kişiler

Örnek Başvuru Formu
İsim: Mustafa Furkan Özbay
Yaş: 21 
Yer: İzmir
Yazı yazabileceğiniz oyunlar: CS:GO
Kendinizden bahsedebilir misiniz?: Sakin ve kendi halinde biriyimdir, haber okumayı severim, oyunları oynamak izlemek ve oyunlar hakkında haberler okumak beni mutlu eder bla bla bla.. (Kendinizi iyi tanıtmayı unutmayın.)
Daha önce yapmış olduğunuz çalışmalar, referanslarınız: Poyraz bilişim Yönetim - www.ko-cuce.net Editör vb. 


*Başvuları bu postun altına gönderebilirsiniz. Lütfen iyi okuyup, gönderin aksi halde red cevabı alabilirsiniz. 
*Başvuru harici yorum gönderenler uzaklaştırılacaktır.

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 59 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 59 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)