Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Beyler iyi haberler bende daha iyisi sizde
Gönderen: Admiral - 08-04-2017, Saat: 00:58 - Cevaplar (4)

GENCLER BABA FALAN OLMUYORUM 

#devaaaaaaaaaaaam
#taktik maktik yok BAM BAM BAM

Bu arada beyler bu Hayırlı haberi kutlamak için tek yapmanız gereken Okanın elinde tuttuğu en çok Rep rekorunu geçmek istiyorum hadi aslanlar.

Continue reading..

  Wasdzone Geleneksel Gece Bilgi Yarışması Vol.2
Gönderen: UchihaItachi - 08-04-2017, Saat: 00:20 - Cevaplar (6)

[Resim: s-3bff1d2b0d1bc32ec5140de86a4e31f3cd68ea32.webp]
Şekildeki çubukları en alttakinden en üsttekine doğru sırala!
Evet beyler Sorumuz Yukarıda yazıyor İlk doğru cevabı yazan arkadaşımız 250 kredinin sahibi oluyor [Resim: smile.png]

Continue reading..

Smile uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 07-04-2017, Saat: 22:01 - Cevaplar (3)

uzun süre yokum

Continue reading..

  Admiral cidden baba mı oluyor? Konunun iç derinliklerine iniyoruz.
Gönderen: wr1tering - 07-04-2017, Saat: 20:41 - Cevap Yok

Continue reading..

  ANARŞİK BU SANA
Gönderen: BOZGURT54 - 07-04-2017, Saat: 19:40 - Cevaplar (2)

WASDZONE SERVERINDA BİR YİĞİT YATIYOR
GÖZLERİ YAŞLI
MAHKUMLARI ELİ NASIR TUTMUŞ
BEYLERBEYİNİ ÖZLER
ANARŞİKİN SEVDASI VİRAJLI
 
KAYBETTİM DEDİĞİN ANDA BİR IŞIK DOĞUYOR
BİR ERKOÇ UĞRUNA YA RABB GÜNEŞLER BATIYOR
DALGA DALGA BİR YEL İSYAN ŞEHVETİYLE
ANADOLUNUN BAĞRINDAN MERT ERKOÇ GELİYOR
 
DOĞMUŞ BU ŞANLI Bİ O KADARDA PUSLU GÜNDE
SEVDİĞİ ANILAR VAR NASIRLI ELİNDE
BAKIYOR UFKA DOĞRU DERİN VE SESSİZCE
İSTEME GÜLÜM ONDAN NEFES
ÖLÜDEN NE İSTENMEZ BİLİRSİN BENCE
 DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ANARŞİK
MUHAFIZIN CTBANI OLMASIDA BİRAAZ EGZANTİRİK
 BOZGURT54 ten SA

Continue reading..

  Bugün
Gönderen: Ex2wasdzone - 07-04-2017, Saat: 19:18 - Cevaplar (1)

Anarchist in dogum gunu iyi ki dogdun,  nice senelere Anarchist. Tongue Heart

-sayfanin altinda dogum gunu olanlari gorebilirsiniz-

Continue reading..

  Ex2 ile sistem heçklemek
Gönderen: Ex2wasdzone - 07-04-2017, Saat: 17:58 - Cevap Yok

Madem konuya yorum yapanlar kredi kazanıyor yazın yorumları kredi glitch atalım.KATLA BABA KATLA . 

                                                                                  
 xXRelReBakKalHeck1DXx

 
not: bu kredi sisteminin yazılı kuralları olsun.Konu onun için açılmıştır.






BİR TÜRK'E OYUN ÇIKARTTIM DA İKİ DAKİKA SONRA SANA HİLESİNİ VERSİN.

Continue reading..

  Düşük Bütçeli Çekiliş'in Kazananları...
Gönderen: Ateistİmam - 07-04-2017, Saat: 17:31 - Cevap Yok

Arkadaşlar düşük bütçeli bir çekiliş olsada ileride daha iyi çekilişler yapmayı düşünüyorum bu çekilişin kazananları:
Şerif:Kirlmen(Volkan)
Mermi izi:Rebel(İsa)
Katılan herkese teşekkürler arkadaşlar bana özelden veya tsden ulaşsın.
İnanmayan arkadaşlar için çekiliş sonucu http://i.hizliresim.com/ldq4Nb.png.

Gelecek çekilişlerde görüşmek üzere  Heart

Continue reading..

  acil yardımmmmsss
Gönderen: BOZGURT54 - 07-04-2017, Saat: 16:13 - Cevaplar (1)

Beyler bayanlar en az 7 liralık cs itemine ihtiyacım var karşılık olarak sırf ihtiyaçtan buz çemberi veriyorum cinciler bimciler gelmeden abanın...

Continue reading..

  Sıkıntı büyümeye devam etmekte
Gönderen: Admiral - 07-04-2017, Saat: 15:32 - Cevaplar (6)

Bir insanı dünyaya getirmenin maliyeti çok ucuz biraz sperm biraz yumurta ve kafi derecede şehvet.

AMA PREZERVATİF daha ucuz allah aşkına takın taktırın hatta çocuğum olmadığını öğreneyim sokakta millette dağatacam çekip şu günlerdim çektiğim eziyeti anlayamazsınız.
Her sabah Cıa gibi arayıp oldun mu olmadın mı haplarını al şunu yap bunu yap yeter leeeeeeen.

İyi tarafından düşünmeye çalışıyorum çocuk nerdeyse imkansız ama bu 4 gün regl gecikmesi beni sıkan konu.
Neyse dediğim gibi cocuğun olması gerçekten imkansıza yakın eğer gerçekten olursa bu çocuk Hz.İsanın falan olmalı babama öyle dicem belki inanır.

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 32 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 32 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)