Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Kaptan mıyım değil miyim ??
Gönderen: Cheff - 03-03-2017, Saat: 19:27 - Cevaplar (1)

Uzun zamandır jb de yokum sebebi Okul. Ama bugün  haftalar sonra ilk defa jb ye girdim girdiğimde Chef isimli bi arkadaş vardı Ve Ben bundan rahatsız oldum. 2ci konu ise Forum da oyuncuyum  oyunda Kaptanım Tseye girdiğim zaman ise  playerdım ama Volkan abi den rica ederek kaptanlığımı alıdım tsde oyundada kaptan oldğum için okan abi ben burda kiimse nin 1 2 günde olsa hakkını yemek istemem ben bu yazıyı sanki bana biri şikayet etmiş gibi olucak öyle değil yanlış anlamayın. <3 WASDzone

Continue reading..

  aAa Ben işe bak yaw hıhı =D
Gönderen: Gondi'h - 03-03-2017, Saat: 17:08 - Cevaplar (2)

Yaklaşık 8aydır bulunduğum serverin tüm oyuncularına selam =D
NOT== CARON YOK HAK GG.

http://hizliresim.com/LypR20

Continue reading..

  Uzun zamandır jaile giremiyorum
Gönderen: Xenoon - 02-03-2017, Saat: 20:24 - Cevaplar (5)

Selamun aleykum arkadaşlar belki aranızda nerde la bu xenoon hiç girmez oldu ts ye de gelmiyo öldü mü kaldı mı diye merak edenler olmuştur.Ölmedim ama ölmekten beter bi şey yaptım.İşe girdim Sad
Akşam gelir gelmez yemek yiyip yatmak zorunda kalıyorum jaile giremiyorum sizi çok özledim valla wasdzone un 1. yılını doya doya kutlamak için yarın izinliyim.Bugün sabahlıyoruz ve yarın da tam gaz etkinliklere devam Smile

Continue reading..

  wasdzone 1 Yılı Geride Bıraktık :/
Gönderen: relre - 02-03-2017, Saat: 18:57 - Cevaplar (18)



İlk önce yukarıda ki videoyu izleyip, beğenip ve yorum bırakırsanız sevinirim. Oyuncu isminiz geçmiyorsa, adını yazamadıklarım için tekrardan özür dilerim.
Koskoca 1 yıl nasıl geçti, rüya gibi geliyor. Mutluyum, bu kadar insan bu kadar oyuncu beraber eğlenerek bi' şeyler yapıyoruz. İlk önce emeklerinden dolayı yönetim ekibime teşekkür ederim. Ve siz değerli oyuncular iyi ki varsınız. Destekleriniz için çok teşekkür ederim. Bugüne kadar herhangi bi' sunucuyla uğraşmadan, kendi halimizde takılarak, kendi aramızda bi' şeyler yapıp, eğlendiğimiz için çok mutluyum. Lafı fazla uzatmadan yarın olacak etkinliklerden bahsedeyim.


03.03.2017 - 00:00 | Kumar 1 gün boyunca aktif!
Kumara minimum 10 maksimum 500 kredi yatırabilirsiniz. Ne kadar fazla yatırırsanız, kazanma şansınız o kadar artıyor. Tabii bu şans oyunu olduğu için %0,0001 şanslı kişi bile kazanabilir. Kumarın kalıcı olup olmaması oyuncu tepkilerine bağlı. Ama 1 gün boyunca açık kalacağı kesin.

03.03.2017 - 00:00 | Yeni auralar satışta!
Yeni gelen 4 aura satışa sunulacak. Fiyatları 17.000 ile 20.000 kredi arasında olacak. Yine görselleri duyurulur, ona göre bakıp alabilirsiniz. Gözükmeyen auralar içinde wasdzone Setup 1-2 gün içinde çıkacaktır.


03.03.2017 - random | Kredi oyunları!
Gün boyunca herhangi bi' saatte sunucuda o an bulunan oyuncular arasında kredi oyunları, market eşyası oyunları yapılacak.

03.03.2017 - 00:00 | %250 bonuslu Kredi!
Gün boyunca sunucuda oynadıkça normalden %250 kat daha fazla kredi kazanacaksınız.

03.03.2017 - 00:00 | GameTracker verileri sıfırlanıyor!
http://www.gametracker.com/server_info/95.173.175.6:27015/ adresinde bulunan tüm veriler sınırlanacak. Bugüne kadar saatlerce oynamış oyuncuları gönülden tebrik ederim. Seneye görüşmek üzere Smile

04.03.2017 - 01:00 | wasdzone 1. yıl Çekilişi
Çekiliş canlı yayında twitch.tv/relre kanalı üzerinden anlık olarak çekilecektir. O saatte kanalı ziyaret etmeniz yeterli.

Ödüller:
1 x 1 Haftalık Kaptanlık

1 x 1 Haftalık Adminlik
1 x wasdzone Özel Aura 
3 x 10.000 Kredi
1 x AWP | Elektrikli Kovan
1 x Forumda Özel Tag
1 x Age of Empires II HD
1 x Euro Truck Simulator 2

İyi ki varsın lan. Sen sen ^^ 

Continue reading..

  hile mi asla
Gönderen: BOZGURT54 - 02-03-2017, Saat: 00:43 - Cevaplar (4)

noluyo yav iyi ki bi pc aldık vac ban nedir bilen varmı bunun  nedenini yardım edin pls[Resim: QaJ6zG.png]

Continue reading..

  Elveda wasdzone
Gönderen: Slowtech - 01-03-2017, Saat: 22:06 - Cevaplar (6)

evet beyler bayanlar 7 aydan beri bulunduğum wasdzoneden ban yedim sağlık olsun herkese iyi oyunlar :/

Continue reading..

  CLASH ROYALE CİLER BAKIN BURAYA
Gönderen: Sidney - 01-03-2017, Saat: 18:30 - Cevaplar (1)

Bildiginiz iyi bir clash royale destesi önerirmisiniz mesela benim deste prenses,madenci,goblin fıçısı,çarpma,elit barbar,felaket kulesi ve iskelet ordusu

Continue reading..

  Ragip amca
Gönderen: VueenX - 28-02-2017, Saat: 22:27 - Cevaplar (3)

Abi bu gun undertale de renkte gozumun önünde ragip amca egilme olan seyde ayaktayken olmedi

Continue reading..

Brick Komutçu oylaması
Gönderen: wiojw7 - 28-02-2017, Saat: 20:55 - Cevaplar (24)

Çoğu komutçu uzun süre komutta kalıyor ha bazen enerji tutuyor, herkes çok eğleniyor öyle olsa 10 saatte kalsa bana fark etmez. Zaten öyle bir durumda değiş kal oylamasında kal çıkar. Ama bazen o enerji yakalanmıyor komutçuya değiş desen bu sefer kişisel olarak algılayanlar var (: Komutçu değiş kal oylamasın da bir sınır getirilse iyi olur. Ben 2 koruma eskitip yapıyorum mesela bunun gibi bir sınırlama olmalı 10elde bir yapılması zorunlu gibi.

Continue reading..

Photo STEAM TAKLİD
Gönderen: DeatChester - 28-02-2017, Saat: 18:10 - Cevaplar (1)

Sa beyler ben deatchester bazılarınızda ekliyimdir belki niwlee efe akyol denilen arkadaş steamda benim nickimi kullanmaya başladı artık bu wasdzoneden banlanmasıylamı alakalıdır yoksa başka bi durummu bilmiyorum ekledim değiştir dediğimde sanane degiştirmicem yo felan diyor size zahmet bu efe akyol denilen arkadaşı steam üzerinden reportlamanızı istiyorum bilmiyorum bir işe yarararmı ama yaparsanız sevinirim.

kendi profilim : steamcommunity.com/id/deatchester1

sahte : http://steamcommunity.com/id/pullefozbebear/
 
profiline gelip arkadaş eklenin yanındaki dahası kısmından ihlal bildirimine tıklayıp başka bir kullanıcıyı taklit etmeyi seçebilirsiniz.

 açıklama kısmına'da : Bu steam hesabı deatchester yani STEAM_0:0:173629931 id'li hesabı taklit etmekdedir . STEAM_0:0:173629931 hesap ile aynı nicki yapıp onun ağzından başkalarıyla konuşmaktadır. 

[Resim: 5g47WL.png]

Aslında böyle şeyleri pek fazla takmam ama bana bide ters yapıp sanane gibi şeylee söylüyor 2 dakikanızı almaz yaparsanız çok sevinirim.

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 52 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 52 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)